کد خبر: 128452 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1399 - 10:21
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:
جزئیات ۱۹ مبتلای جدید به کرونا در استان بوشهر
اتحادخبر: دکتر سعید کشمیری در بوشهر اظهار داشت:۶ بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، آقایانی ۵۸، ۵۴، ۳۸ و ۳۶ ساله و خانمی ۴۲ ساله که در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و آقای ۴۷ ساله که در بیمارستان بستری بوده و دوره درمان خود را طی می‌کند.دکتر کشمیری بیان کرد: ۷ بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی...
اتحادخبر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۹ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.


دکتر سعید کشمیری در بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۳۰۹ نفر شامل ۱۷۵ مرد و ۱۳۴ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۹ بیمار جدید، ۶ مورد در بوشهر، ۷ مورد دشتستان، ۲ مورد دیلم، ۲ مورد کنگان، یک مورد دشتی و یک مورد تنگستان به ثبت رسید که همه آن‌ها در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۶ بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، آقایانی ۵۸، ۵۴، ۳۸ و ۳۶ ساله و خانمی ۴۲ ساله که در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و آقای ۴۷ ساله که در بیمارستان بستری بوده و دوره درمان خود را طی می‌کند.
دکتر کشمیری بیان کرد: ۷ بیمار جدید شهرستان دشتستان، آقایانی ۵۷، ۴۹، ۴۲، ۴۰، ۳۱ و ۱۱ ساله و خانمی ۵۴ ساله بودند که در مراکز بیمار یابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند.

وی بیان کرد: دو بیمار جدید ساکن شهرستان دیلم آقایی ۲۰ ساله ساکن یکی از استان‌های آلوده بوده که سابقه تماس با مورد مثبت نیز داشته است و دیگری خانمی ۲۶ ساله و سابقه تماس با مورد مثبت داشته است که هر دو مورد در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دکتر کشمیری اضافه کرد: دو بیمار جدید ساکن شهرستان کنگان، آقایی ۲۸ ساله و خانمی ۵۰ ساله که سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند و در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بیمار جدید ساکن شهرستان دشتی آقایی ۳۱ ساله بوده که در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی است.

وی بیان کرد: بیمار جدید ساکن شهرستان تنگستان آقایی ۳۸ ساله بوده که در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۰۹ نفر) تاکنون ۱۵۱ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۴۳ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و چهار نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز قدردانی از همراهی مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: توجه به دستورالعمل‌های رعایت فاصله اجتماعی طلایی‌ترین کلید کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد وعروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/128452