کد خبر: 127561 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 ارديبهشت 1399 - 20:28
رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر در نشست خبری مطرح کرد:
شبکه تلویزیون اینترنتی شتاب راه اندازی شد / استقبال دانش آموزان پسر به دانشگاه فرهنگیان مطلوب نیست/تصاویر

اتحاد خبر : رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: شبکه تلویزیون اینترنتی شتاب با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در روز شنبه 30 فروردین شروع به کار کرد و تاکنون 40 محتوای 20 دقیقه ای در این شبکه تولید شده است.به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، اکبر مولایی عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها...

اتحاد خبر – ثریا شیری: رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: شبکه تلویزیون اینترنتی شتاب با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در روز شنبه 30 فروردین شروع به کار کرد و تاکنون 40 محتوای 20 دقیقه ای در این شبکه تولید شده است.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، اکبر مولایی عصر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه ها، در آگاهی بخشی مردم و معرفی مدافعان جبهه سلامت به عنوان پیشتازان مبارزه با ویروس کرونا، نقشی اساسی داشتند، اظهار کرد: رسانه ها جوامع را برای رویارویی و مبارزه ویروس کرونا آماده کردند.


وی با اشاره به وضعیت استان بوشهر از نظر ابتلا به ویروس کرونا افزود: رسانه های بوشهر با آگاه سازی به موقع و با همکاری مردم که منجر به تعطیلی کسب و کارها و قرنطینه خانگی شد باعث شدند آمار کرونا در حداقل خود قرار بگیرد و نسبت به سایر استان های کشور در وضعیتی بهتر باشد.


مولایی از راه اندازی شبکه تلویزیون اینترنتی بوشهر با عنوان شتاب خبر داد و بیان کرد: این شبکه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش از روز شنبه 30 فروردین فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 40 محتوای 20 دقیقه ای تولید شده و در سامانه آپارات بارگذاری شده است. قرار است در عرض سه هفته 1000 محتوای الکترونیک در این شبکه تولید شود.

 


وی اعلام کرد: استفاده از سیستم adobe connect در کنار دو سامانه شمیم و سامانه یادگیری الکترونیک دانشگاه فرهنگیان دومین اقدام این دانشگاه برای تداوم امر آموزش به صورت مجازی است.


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بروزرسانی معلم ها را سومین هدف این دانشگاه عنوان و ادامه داد: استفاده از سیستم آنلاین حضور معلمانی که در شهرستان های استان بوشهر ساکن هستند به مرکز این استان را بی نیاز می کند.
 مولایی افزود: با ایجاد زیرساخت های آزمون آنلاین در عرض دو ماه و نیم امتحانات پایان ترم این دانشگاه که از اواخر خرداد ماه آغاز و 15 تیرماه به پایان می رسد به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

 


وی گفت: مراجعه حضوری دانشجویان به مراکز و پردیس های فرهنگیان شهر محل سکونت خود و شرکت در آزمون پایان ترم به جای مراجعه به استان تحصیل دومین راه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اعلام کرد: استقبال دانش آموزان پسر با رتبه زیر شش هزار کنکور در این دانشگاه مطلوب نیست و این موضوع باعث از بین رفتن سهمیه استان در این زمینه شده است.


مولایی با بیان اینکه در سال گذشته رتبه دوم علوم انسانی کشور به دانشگاه فرهنگیان جذب شده است، گفت: با توجه به پذیرفته شدگان این دانشگاه و با توجه به استقبال داوطلبان کنکور به دانشگاه فرهنگیان بعد از دانشگاه علوم پزشکی، دومین نسل باهوش جامعه وارد این دانشگاه می شود.

 













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/127561