کد خبر: 126845 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1399 - 10:13
دلایل افزایش قیمت میوه در شیراز

اتحاد خبر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها به صورت مستمر انجام می شود.

اتحاد خبر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها به صورت مستمر انجام می شود.

محمد ابراهیم صداقت در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، از نظارت جدی و مستمر اکیپ های بازرسی بر بازار خبر داد و اظهار داشت: اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با هرگونه تخلف از جمله گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور برخورد می کنند.
وی با بیان اینکه هم اکنون محصولات و کالا های اساسی به اندازه کافی در بازار موجود است و مشکلی نداریم، افزود: ناظران و بازرسان روزانه در بازار ها مشغول رسیدگی و نظارت هستند.
صداقت با اشاره به افزایش قیمت برخی میوه ها از جمله موز طی روز های اخیر، ادامه داد: افزایش قیمت موز کشوری است و قیمت هر کیلو موز در استان 21 هزار و 100 تومان است که نسبت به سایر استان ها این قیمت در فارس پایین تر بوده و مشکل خاصی در میدان میوه و تره بار نداریم.
تعطیلی بازار کرمانشاه در پی شیوع کرونا به روایت تصاویر
علت نوسانات زیاد قیمت در بازار میوه مشهد چیست؟
تأثیر کرونا بر بازار مرغ خراسان شمالی؛ مرغداران نیازمند حمایت سازمان های دولتی هستند
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: روزانه 2 تا 4 اکیپ در میدان تره بار شیراز مستقر هستند و قیمت ها به صورت مستمر رصد می شود.
وی تصریح کرد: قیمت گوشت مرغ به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحد های صنفی مرتبط با مصرف این گوشت طی روز های اخیر روند کاهشی در استان داشته است.
صداقت همچنین با تاکید بر اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در شیر و لبنیات نداشتیم، تصریح کرد: شهروندان می توانند تخلفات را به شماره تلفن 124 گزارش دهند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126845