کد خبر: 126677 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 فروردين 1399 - 13:26
شهردار سعدآباد خبر داد؛
جزییاتی از معافیت‌های پرداخت اجاره و عوارض

اتحاد خبر: شهردار سعدآباد گفت: کاسبان فروشگاه هایی که با شهرداری قرارداد دارند و ماهیانه اجاره پرداخت می کنند از پرداخت اجاره بهای فروردین ماه معاف شدند.به گزارش اتحاد خبر، ابوالقاسم شریفی با اشاره به بحران کرونا و فشارهای اقتصادی ناشی از آن به مردم اظهار کرد: متاسفانه این بیماری علاوه بر خطرناک بودن و تحت الشعاع قرار دادن سلامت مردم...

اتحاد خبر: شهردار سعدآباد گفت: کاسبان فروشگاه هایی که با شهرداری قرارداد دارند و ماهیانه اجاره پرداخت می کنند از پرداخت اجاره بهای فروردین ماه معاف شدند.


شعار شهرداری سعدآباد درسال 94؛ آب، محیط زیست و خدمات شهری - اتحاد خبر


به گزارش اتحاد خبر، ابوالقاسم شریفی با اشاره به بحران کرونا و فشارهای اقتصادی ناشی از آن به مردم اظهار کرد: متاسفانه این بیماری علاوه بر خطرناک بودن و تحت الشعاع قرار دادن سلامت مردم، از لحاظ اقتصادی نیز باعث اخلال در زندگی روزمره شهروندان شده و برخی از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است.
شهردار سعدآباد افزود: در راستای کمک به معیشت کسانی که از بحران کرونا زیان دیده اند شورای اسلامی و شهرداری سعدآباد اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده اند که تا حدودی از فشار اقتصادی وارده بر اقشار کم درآمد و کسانی که درآمد پایدار ندارندکاسته شود.


وی بیان کرد: با تصمیم شورای اسلامی شهر سعدآباد کاسبان فروشگاه هایی که با شهرداری قرارداد دارند و ماهانه اجاره پرداخت می کنند از پرداخت اجاره بهای فروردین معاف شدند.


شریفی همچنین معافیت سه ماهه اصناف زیان دیده از بحران کرونا، از پرداخت عوارض و  معافیت منازل مسکونی اقشار آسیب پذیر که درآمد ماهیانه ثابت ندارند از پرداخت عوارض سال ۹۹ را از دیگر تصمیمات اتخاذ شده برشمرد و گفت: شهرداری و شورای شهر تا آنجا که ممکن باشد تلاش می کنند این بحران فشار زیادی بر زندگی مردم و بخصوص قشر آسیب پذیر وارد نکند و همچنان از مردم مصرانه می خواهیم تا رسیدن به وضعیت عادی در خانه های خود بمانند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126677