کد خبر: 126549 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 08:49
فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹
اتحادخبر: همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

اتحادخبر: فال روزانه ۹۹.۰۱.۰۹

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال‌های عمرتان را با خیال‌پردازی و زندگی در رویا گذرانده‌اید، اما سالی که با تولدتان آغاز می‌شود را جدی بگیرید و در این سال، رویاپردازی را کنار بگذارید و رویکردی جدی و عمل‌گرا به زندگی داشته باشید. در ماه‌های اردیبهشت و خرداد، شرایطی برای تغییر پیدا می‌کنید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و تغییرات مثبتی را در زندگی اعمال کنید. در تیر ماه امسال بخت با شما یار خواهد شد و در این ماه شرایطی پیدا می‌کنید تا به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان برسید. مهر و آبان امسال زمان عشق و عاشقی شما است، این فرصت را به فال نیک بگیرید و در این ماه‌ها تا می‌توانید عاشقی کنید و خوش بگذرانید. دی ماه امسال با موقعیتی سرنوشت‌ساز روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با کار و تلاش به پایان برسانید و این سال را به گونه‌ای ادامه دهید که به الگویی از موفقیت و پیشرفت برای دیگر سال‌های زندگی‌تان تبدیل شود.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید و کمی استراحت کنید. اگر امروز شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، حتما ضرر خواهید کرد. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و چشم‌تان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید کارهای امروز به فردا موکول شود. در اولین فرصت سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. به گونه‌ای زندگی کنید که با صرفه‌جویی و پس‌انداز، در آینده بدهکار مردم نشوید. ایام به کام شما است و کارها همان‌گونه که انتظار دارید، انجام می‌شود. لحن صحبتی همراه با احترام و محبت را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته باشید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا سری به دوستان قدیمی بزنید و از آنها دلجویی نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای منزل وجود دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

انسان جذابی هستید و به لطف این روحیه، امروز دوستان جدیدی پیدا کنید. شرایطی فراهم می‌شود تا درآمدتان را افزایش دهید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را تنها بگذارید. توانایی‌ و مهارت‌های خود را دست‌کم نگیرید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز به شما بی‌احترامی می‌کند، اما پس از گذشت مدتی بابت این رفتار از شما عذرخواهی خواهد کرد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز بیشتر از همیشه احساس شادابی و نشاط خواهید کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه دوستان قدیمی حسابی خوش بگذرانید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. دخالت‌های بی‌جا در زندگی اطرافیان را کنار بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان راز ناگفته‌ای را از شما پنهان کرده‌است. امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. فردی نقشه‌ کشیده تا رابطه میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خراب کند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

خطری در کمین شما نشسته است. احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. امروز مجبور می‌شوید هزینه‌ای هنگفت را برای محل‌کار یا منزل خرج کنید. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که قدردان عشق بی‌پایان شما است. از اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید، نهایت استفاده را ببرید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. زمینه دلخوری و ناراحتی اطرافیان را فراهم نکنید و به فکر تغییر روحیه‌تان باشید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید اطرافیان چوب لای چرخ شما بگذارند و به هر قیمتی که شده راه خودتان را بروید. کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. یکی از دوستان امروز از شما تقاضایی دارد که انجام این تقاضا خارج از عهده‌تان است. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و رفقای ناباب را کنار بگذارید. امروز دنیا را به رنگ عشق می‌بینید و این احساس را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به اشتراک بگذارید. اگر حواس‌تان را به انجام کارها بند نکنید، امروز اتلاف وقت زیادی خواهید داشت.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

رسیدگی به سلامت خود را در اولویت اول کارهای روزانه قرار دهید. پولی به دست‌تان می‌رسد و اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد. برنامه‌ای برای سفر کشیده‌اید اما شرایط مسافرت مهیا نخواهد شد. اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید. زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فکری به حال نگرانی‌ و اضطراب خود بردارید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حسابی ولخرجی کنید و اختیار حساب‌و‌کتاب‌های‌تان را از دست بدهید. با چشم‌بسته به افرادی که نمی‌شناسید اطمینان نکنید. به‌رغم کارهای زیادی که دارید، فرصتی برای استراحت و تنهایی پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد تا خستگی از تن‌تان بیرون رود.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. برای افزایش درآمد به سرمایه‌گذاری بلندمدت فکر کنید. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان لحظه‌هایی همراه با آرامش و محبت را برای شما تدارک دیده‌است. روزمرگی‌های زندگی را کنار بگذارید و به فکر انجام کار خلاقانه‌ای باشید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

انرژی و نشاط لازم را برای حل مشکلات بدست خواهید آورد. یکی از بزرگ‌ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما درمیان می‌گذارد و به نفع‌تان است که این پیشنهاد را هرچه‌سریع‌تر اجرا کنید. برای حضور در جلسه‌کاری مهم یا مهمانی رسمی دعوت هستید و در این مراسم شرایطی برای آشنایی با افراد بانفوذی را پیدا می‌کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید. عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصاب‌تان را خراب کند. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. شرایطی مهیا می‌شود تا فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز مانند پروانه دورتان خواهد چرخید. با فردی با هوش و ذکاوت برخورد می‌کنید، از این فرد برای دستیابی به اهداف‌تان کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۱/ ۱۳۹۹

تلاش‌های یکی از اعضای خانواده امروز به بار می‌نشیند و به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا می‌کند. پولی به دست‌تان می‌رسد اما بهتر است قسمتی از آن را برای کارهای خیریه کنار بگذارید. به اعضای خانواده ثابت نمایید که همیشه پشتیبان آنها هستید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای موردعلاقه‌تان را انجام دهید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126549