کد خبر: 126535 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 07:47
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر:
ستاد مدیریت بحران استان بوشهر آماده باش است

اتحادخبر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی و احتمال شدت بارندگی ها به استان فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این استان دستور آماده باش صادر شده‌است.مهرداد ستوده جمعه شب در نامه‌ای خطاب به فرمانداران افزود: در همین ارتباط فرمانداران و برخی مدیران اجرایی برای مقابله با ...

اتحادخبر:  معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی و احتمال شدت بارندگی ها به استان فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران این استان دستور آماده باش صادر شده‌است.

ستاد مدیریت بحران استان بوشهر آماده باش است

مهرداد ستوده جمعه شب در نامه‌ای خطاب به فرمانداران افزود: در همین ارتباط فرمانداران و برخی مدیران اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارش شدید باران در هفته جاری تمهیدات لازم را انجام دهند.

 

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید همراه با رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید به استان بوشهر از اواخر روز جمعه هشتم فروردین ماه تا دوشنبه ۱۱ فروردین ماه آماده باش ۱۰۰ درصدی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ضروری است.

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126535