کد خبر: 126529 ، سرويس: یادداشت
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 07:28
با در خانه ماندن عضوی از کادر درمانی کشور شویم

اتحاد خبر - بهرام نکیسا: ساده ترین و با ارزشترین کار که این روزها شهروندان ایرانی می بایست برای نجات جان خود و خانواده شان، بستگان و سایر هموطنان در این اوضاع و احوال انجام دهند، تنها ماندن در خانه است. در خانه ماندن شهروندان معادل کار با ارزش حافظان سلامت و کارد درمانی کشور بوده و بهترین شیوه قدر دانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان می باشد...

بهرام نکیسا


هرچند ویروس کرونا (کوید 19) اکنون سراسر جهان را فراگرفته و حالا دیگر همه انسانهای روی زمین دارای یک دشمن واحد می باشند که آن دشمن موجب پریشانی خاطر و از بین رفتن انسانهای بسیاری در دنیا و عزیزانی در کشور گردیده ، اما در این میان نباید زحمات انسان های ارزشمند گمنام، بلند همت و شریفی که در عرصه درمان و خاکریز سلامت و امنیت در اقصی نقاط کشور همچون دوران دفاع مقدس تلاش و جانفشانی می کنند نادیده گرفته شود.


 این روزها پزشکان ، پرستاران، اعضاء جمعیت هلال احمر کشور و فعالین حوزه بهداشت و سلامت و نیروهای مردمی و جهادی و نظامی خاطره مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده نمودند . انشاالله خداوند  قوتشان دهد و نگهدارشان باد. این ایام نیز مثل روزهای سخت و فراموش نشدنی هشت سال دفاع مقدس با خاطرات تلخ و شیرینش خواهد گذشت.


در مقابل رزمندگان جبهه سلامت کشور، پزشکان، پرستاران و پرسنل وزارت بهداشت و درمان باید سر تعظیم فرود آورد و با جدی گرفتن توصیه های مسئولین بهداشت و سلامت مبنی بر در خانه ماندن با آنان همکاری نمائیم.  شایسته است دستان و چشمان خسته کادر درمانی کشور را با در خانه ماندن یاری کنیم.
امروز رزمندگان و حافظان خاکریزهای سلامت و درمانی کشور با تمام مشکلاتی که وجود دارد اما با تمام توانی که دارند موجب آبروی ایران در دنیا گردیده اند. ایرانی که دولتش در سخت ترین شرائط داخلی و خارجی عهده دار مدیریت امور کشور گردید و تاکنون نیز با کمترین امکانات کشور را اداره نموده است. در این وضعیت هر ایرانی با در خانه ماندن، خود را عضوی از کادر درمانی و حافظان سلامت محسوب نماید.


آنچه که در این شرایط به کادر درمانی و دولت و ارکان کشور کمک می نماید توجه به دستورات دولت و ستاد مبارزه با ویروس کرونا است .جدی نگرفتن توصیه های بهداشتی بویژه بی توجهی و عمل ننمودن به موضوع در خانه ماندن ، بیشترین آسیب را به سلامت و امنیت جامعه وارد ساخته و چه بسا خواهد ساخت.
کادر درمانی و سلامت کشور، کارکنان بخش های خصوصی و دولتی بخش خدمات ، نیروهای نظامی و انتظامی چندین روز است که بطور شبانه روز مشغول به خدمت می باشند آنان امسال عید و تعطیلات عید نداشته اند و چه بسا خسته نیز گردیده و شدیدا نیاز به استراحت داشته باشند اما همچنان استوار و دلسوزانه در سراسر کشور در مراکز درمانی مشغول خدمت ، تلاش و مبارزه با این ویروس می باشند. بر عموم شهروندان است که با در خانه ماندن، حجم کار این عزیزان را کم نمائیم و بدانیم که با انجام مسافرت به تکثیر و انتقال ویروسی که امنیت روحی و روانی و سلامت انسان ها را در سراسر دنیا بهم ریخته است کمک می نمائیم.


ساده ترین و با ارزشترین کار که این روزها شهروندان ایرانی می بایست برای نجات جان خود و خانواده شان، بستگان و سایر هموطنان در این اوضاع و احوال انجام دهند، تنها ماندن در خانه است. اگر به دنبال قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا هستیم باید همه، این توصیه را جدی گیرند، که تنها راه برون رفت از این شرایط سخت و مبارزه با این ویروس ، درخانه ماندن و در خانه ماندن است!.
در خانه ماندن شهروندان معادل کار با ارزش حافظان سلامت و کارد درمانی کشور بوده و بهترین شیوه قدر دانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان می باشد. درود بر شما.


لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126529