کد خبر: 126525 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 09 فروردين 1399 - 07:22
لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار می‌شود

اتحادخبر: کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای اعلام کرده ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

 

اتحادخبر: کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای اعلام کرده ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

 

به نقل از الرایه قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا حد زیادی در مورد سرنوشت لیگ قهرمانان آسیا 2020 تصمیم گیری کرده و تصمیم گرفته است تا این مسابقات را به میزبانی یک کشور به طور متمرکز برگزار کند .

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای خطاب به فدراسیون‌های عضو اعلام داشت که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بعد از فروکش کردن بیماری کرونا به احتمال فراوان در ماه آگوست از سر گرفته خواهد شد.

 

تیم‌های الدحیل در گروه سوم که با پرسپولیس ایران، التعاون عربستان و شارجه امارات هم گروه است و السد که در گروه چهارم کنار سپاهان ایران، النصر عربستان و العین امارات بازی می کند به نظر می رسد که یکی از این دو تیم کاندید میزبانی یکی از این دو گروه باشند. میزبانی کشورمان ایران با توجه به اینکه کرونا در آن گسترش پیدا کرده کاملا منتفی است. به احتمال فراوان میزبان گروه یک و گروه دو که دو نماینده کشورمان استقلال و شهر خودرو در آن حضور دارند کشور امارات باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش تر اعلام کرده بود برگزاری مسابقات برای دور یک هشتم نهایی در دور رفت، روزهای 11 و 12 آگوست برای دور برگشت 25 و 26 آگوست و مرحله یک چهارم نهایی در 15 و 16 سپتامبر و دور برگشت در 29 و 30 سپتامبر 2020 برگزار می شود. مرحله نیمه نهایی در دور رفت 20 و 21 اکتبر برگزار می‌شود و 27 و 28 اکتبر نیز دور برگشت ، در حالی که تاریخ دیدارهای فینال بدون تغییر در 22 نوامبر و 28 نوامبر برگزار می‌گردد.

 

 ایلنا

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126525