کد خبر: 126517 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 فروردين 1399 - 18:25
حسین نامور خبر داد:
تامین پارچه مخصوص تولید ۲ میلیون ماسک و توزیع ۶۲۰ هزار دستکش یکبار مصرف توسط منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

اتحاد خبر: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: ۲۰۰ توپ پارچه مخصوص تولید ماسک و تزریق 620 هزار دستکش پلاستیکی یکبار مصرف به بازار استان از جمله اقدامات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر طی ۲۰ روز گذشته در راستای مبارزه با کرونا بوده است. به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر؛ حسین نامور افزود: در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا...

اتحاد خبر: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: ۲۰۰ توپ پارچه مخصوص تولید ماسک و تزریق 620 هزار دستکش پلاستیکی یکبار مصرف به بازار استان از جمله اقدامات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر طی ۲۰ روز گذشته در راستای مبارزه با کرونا بوده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر؛ حسین نامور افزود: در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در مدت ۳ هفته گذشته از طرف منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ۲۰۰ توپ پارچه مخصوص جهت تولید 2 میلیون ماسک تامین شد و در اختیارکارگاه های تولیدی قرار گرفت که کارگاه های تولیدی بخشی از این ماسک ها را بصورت رایگان و بخشی با قیمت مصوب در سطح استان توزیع شده و بخشی نیز هم اکنون در حال تولید و توزیع هستند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: در همین راستا قریب به 620 هزار دستکش پلاستیکی یکبار مصرف به بازار استان تزریق شده است که تعدادی از سوی گروه های جهادی بصورت رایگان و بخش عمده ای هم در فروشگاه های مختلف شهری بفروش می رسد.

نامور افزود، انتظار داریم با ورود خط جدید تولید دستکش روزانه بالای ۲۰۰ هزار دستکش تولید و روانه بازار شود که انتظار می رود ضمن تامین نیاز مردم در کاهش قیمت ها نیز موثر باشد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126517