کد خبر: 126462 ، سرويس: فرهنگ و هنر
تاريخ انتشار: 06 فروردين 1399 - 12:25
توضیح رامبد جوان درباره توقف «خندوانه»
اتحاد خبر:رامبد جوان درباره دلایل توقف برنامه «خندوانه» توضیح داد و گفت: متاسفانه برخی از مدیران تلویزیون این موضوع را مطرح کرده‌اند که بنده بابت ساخت برنامه «خندوانه» پول دریافت کرده‌ام ولی به بهانه کرونا این کار را شروع نکرده‌ام! خواستم بگویم این یک اتهام است.

اتحاد خبر:رامبد جوان که ظهر امروز در برنامه رادیویی «بدون انقضا» صحبت می‌کرد، درباره حواشی پیش آمده پیرامون ساخت «خندوانه» و کرونا توضیح داد.

او درباره ابهام‌هایی که درباره توقف ناگهانی برنامه ایجاد شد، گفت: متاسفانه برخی از مدیران تلویزیون این موضوع را مطرح کرده‌اند که بنده بابت ساخت برنامه «خندوانه» پول دریافت کرده‌ام ولی به بهانه کرونا این کار را شروع نکرده‌ام! خواستم بگویم این یک اتهام است.

اتهامی که برخی مدیران تلویزیون درباره پول گرفتن به من زدند

جوان با اشاره به اینکه «واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلا نمی‌سازم.» گفت: این ماجراها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان بنده علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حال‌مان بهتر باشد و سر حال باشیم.

وی با تاکید بر اینکه «انسان باید در ابتدا در قبال خودش احساس مسئولیت کند.» گفت: یعنی اگر خودمان را دوست داشته باشیم می‌توانیم به دیگران هم احترام بگذاریم و آن‌ها را دوست داشته باشیم. من از از سال ۱۳۷۱ تاکنون در تلویزیون فعالیت داشته‌ام و در این سال‌ها با افراد زیادی کار کرده‌ام و از آن‌ها تجربیات مهمی یاد گرفته‌ام و جایگاه تلویزیون را نزد مردم می‌فهمم و درک می‌کنم و خیلی قبول دارم. هیچ چیزی جایگزینش نمی‌شود.

او یادآور شد: قول خواهم داد روزی با حال خوب و تیمی سرحال و شرایط خوب به تلویزیون بیاییم و کلی اتفاقات خوب رقم بزنیم.

جوان همچنین درباره فعالیت این روزهایش در قرنطینه خانگی ناشی از شیوع کرونا گفت: در این روزها سعی کرده‌ایم که در خانه بمانیم و در کنار همسر و دخترم نوردخت که بهترین اتفاق زندگی من در سال ۱۳۹۸ بود، سرگرم هستم و زندگی می‌کنم.

ایلنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126462