کد خبر: 126455 ، سرويس: ایران و جهان
تاريخ انتشار: 06 فروردين 1399 - 11:48
هشدار استاندار البرز به حاشیه‌سازان
اتحاد خبر:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما می دانیم چه کسانی و با چه اهدافی پشت پرده و حامی تخریب چی‌های فضای مجازی هستند و با ارعاب مسئولان از طریق شایعه پراکنی و حاشیه سازی، درصدد باج گیری هستند ولی این حربه ها نخ نما شده و راهی به جایی ندارد.

اتحاد خبر:عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد ملی کرونا با تاکید بر ضرورت تداوم همراهی اصناف در راستای تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرضروری، افزود: فرمانداران جهت نظارت بر روند اقدامات مقابله با کرونا در شهرهای اقماری با اهتمام ویژه ای وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه پاسداران استان به جد وارد عمل شده اند و تلاش‌های آنها قابل تقدیر است، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های مردمی، سازمان های مردم نهاد و پویش های اجتماعی، بهره برداری بیشتری شود.

اکنون زمان باج گیری و تضعیف روحیه عمومی از طریق نشر اخبار حاشیه ای و مخرب نیست

وی افزود: در خصوص نقاهتگاه های البرز نیز خبرهای خوبی به گوش می رسد و هزار و 49 تخت در نظر گرفته شده و 300 تخت اکنون تجهیز و آماده بهره برداری است.

استاندار البرز با بیان اینکه تجربه موفق در کل دنیا برای مقابله با شیوع کرونا، قرنطینه خانگی است، اضافه کرد: در ستاد ملی مصوب شد که خرید و فروش اینترنتی نیز با همراهی صدا و سیما حمایت و تقویت شود.

وی به ضرورت تامین به موقع الکل برای واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و گفت: در تردد خودروها نیز طرح زوج و فرد در تمامی نقاط کرج همچنان باید ادامه داشته باشد.

شهبازی افزود: اکنون شرایط به گونه ای نیست که مجالی برای پرداختن به حواشی مخرب باشد، ولی عده ای بدنبال کسب درآمد و باج گرفتن در این برهه حساس و خطرناک هستند و دلسوز مردم نیستند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما می دانیم چه کسانی و با چه اهدافی پشت پرده و حامی تخریب چی های فضای مجازی هستند و با ارعاب مسئولان از طریق شایعه پراکنی و حاشیه نگاری، درصدد باج گیری هستند ولی این حربه ها نخ نما شده و راهی به جایی ندارد.

استاندار البرز گفت: مردم و رسانه های دارای مجوز و اصیل، مطالبه جدی دارند لذا باید دست باج بگیران از صحنه پاک اطلاع رسانی و رسالت خبرنگاری کوتاه شود.

وی افزود: در ستاد ملی مقرر شد دو سوم جمعیت کارکنان در محل کار حضور پیدا نکنند تا تردد کمتری صورت گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126455