کد خبر: 126451 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 فروردين 1399 - 11:28
قیمت میوه تنظیم بازار در بوشهر کاهش یافت

اتحاد خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای حمایت از حقوق مصرف کننده قیمت میوه شب عید طرح تنظیم بازار در این استان کاهش یافت.

اتحاد خبر: سید حسین حسینی افزود: با توجه به تصمیم نشست کمیته ملی راهبری طرح میوه ایام نوروز و اختیارات تفویض شده توسط دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار کشور به سازمان های استانی صنعت، معدن و تجارت در زمینه شرایط بازار و  بررسی حاشیه قیمت و ایجاد انگیزه و مشارکت واحدهای خرده فروش  در جذب و توزیع میوه، نشست فوق‌العاده استانی تشکیل و قیمت هر کیلوگرم سیب و پرتقال مورد بازنگری قرار گرفت.

وی بیان کرد: بر این اساس از امروز ۶ فروردین ماه قیمت سیب قرمز به صورت عمده درسردخانه در بوشهر برای مباشران خرده فروش هرکیلو چهار هراز تومان و قیمت برای مصرف کننده نهایی نیز پنج هزار تومان تعیین شد.

حسینی ادامه داد: قیمت سیب زرد نیز به صورت عمده در سردخانه برای مباشران خرده فروش چهار هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت مصرف کننده نهایی پنج هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی یادآور شد: قیمت پرتقال والنسیا جیرفت بصورت عمده در سردخانه پنج‌هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت مصرف کننده نهایی ۶ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126451