کد خبر: 126439 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 فروردين 1399 - 10:11
خط اتوبوسی برخی استان‌ها ‌از مبدا بوشهر تعطیل شد

اتحاد خبر:مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: خط اتوبوسی برخی استان‌ها که در عرصه ویروس کرونا دچار بحران هستند تعطیل شده است.

اتحاد خبر: با بیان اینکه تمام ترددها در محورهای داخلی استان بوشهر  کنترل می‌شوند اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا همه خودروها در ورودی شهرها و روستاهای استان بوشهر کنترل و  مسافران تب سنجی می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد ناوگان اتوبوسی در استان بوشهر برای مقابله با ویروس کرونا کاهش یافته است افزود: در این راستا خط اتوبوسی برخی استان‌ها که در عرصه ویروس کرونا دچار بحران هستند تعطیل شده است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان بوشهر از کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده میزان  ترددخودرو در محورهای مختلف استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد کاهش یافته است.

علم، با تأکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: پیش بینی می‌شود میزان تردد‌ها در سطح استان بوشهر در ادامه سیر نزولی داشته باشد.

وی از ضدعفونی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف در بین مسافران و رانندگان را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان بوشهر برای مقابله با ویروس کرونا دانست.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان بوشهر  خاطرنشان کرد: ضدعفونی سالن‌های بار و مسافر به صورت مستمر و ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق اتوماسیون و فضای مجازی به رانندگان و مسافران از دیگر اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

علم گفت: ضدعفونی اتاق‌های اداری و سامانه‌های الکترونیکی، ضد عفونی وسایل نقلیه اداری و تب سنجی در هنگام ورود مسافر و نظارت بر ضدعفونی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی از دیگر اقدامات این اداره کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر است.

تسنیم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126439