کد خبر: 126438 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 فروردين 1399 - 17:22
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر ۴۰ درصد افزایش یافت

اتحاد خبر:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال گذشته ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر ۴۰ درصد افزایش یافت. احمد لطفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اظهار داشت: کمیته امداد در راستای عمل به این شعار مقام معظم رهبری تمهیدات ویژه‌ای به کار می‌برد.وی افزود: یکی....

اتحاد خبر: احمد لطفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید اظهار داشت: کمیته امداد در راستای عمل به این شعار مقام معظم رهبری تمهیدات ویژه‌ای به کار می‌برد.

وی افزود: یکی از مصادیق شعار امسال، کمک به ایجاد اشتغال از طریق ارتقا ی سطوح مهارت آموزی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای جهش تولید با حضور در بازارهای هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که امسال و در راستای جهش تولید در کمیته امداد برنامه ریزی شده ارائه بسته‌های حمایتی برای کارفرمایان است.

ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد استان بوشهر ۴۰ درصد افزایش یافت

لطفی ادامه داد: در این بسته‌های حمایتی این نهاد، این امکان ایجاد شده که در صورتی که کارفرمایان، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را در فضای کسب و کار مورد استفاده قرار دهند، می‌توانند ضمن استفاده از تسهیلات بانکی این نهاد، از رایگان شدن ۱۰۰ درصدی حق بیمه سهم کارفرمایی که به مدت دو سال توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، نیز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: آمارهای عملکردی سال ۹۸ کمیته امداد استان بوشهر، نشان می‌دهد که در حوزه مشارکت‌های مردمی، با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال ۹۷، مردم استان بوشهر ۹۷ میلیارد تومان از طریق کمیته امداد به مردم مستمند و مستحق کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اعلام ارائه ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و راهبری شغلی در سال گذشته به مددجویان این نهاد در استان بوشهر، یادآور شد: در سال گذشته، با ارائه این میزان تسهیلات، موفق به ایجاد چهار هزار و ۸۸۱ شغل شده‌ایم که نسبت به سال ۱۳۹۷ از رشد ۴۰ درصدی در ایجاد اشتغال بهره مند بوده است.

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126438