کد خبر: 126435 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 فروردين 1399 - 09:12
۱۱ هزار عدد ماسک بین مردم بردستان دیر توزیع شد

اتحادخبر: مسئول مرکز نیکوکاری امام هادی(ع) شهر بردستان گفت: ۱۱ هزار عدد ماسک بین مردم شهر بردستان شهرستان دیر توزیع شد.


اتحادخبر: مسئول مرکز نیکوکاری امام هادی(ع) شهر بردستان گفت: ۱۱ هزار عدد ماسک بین مردم شهر بردستان شهرستان دیر توزیع شد.

۱۱ هزار عدد ماسک بین مردم بردستان دیر توزیع شد

علی مهمار روز سه شنبه افزود:  این شمار ماسک ها بین مردم، اصناف، مهاجران افغان ساکن بردستان ، اورژانس بیمارستان، ایستگاههای  بسیج، هلال احمر و بهداشت و درمان مستقر در ورودی بردستان توزیع شده است.

وی گفت: کار تولید ماسک توسط بانوان بردستانی انجام می گیرد و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

رییس مرکز فنی و حرفه ای دیر نیز گفت: توسط بانوان دیری روزانه یکهزار ماسک تولید می شود و برای استریل کردن در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار می گیرد.

حسین درویشی افزود: تولید ماسک با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این مرکز راه‌اندازی شده که برای انجام عملیات ضدعفونی به شبکه بهداشت و درمان تحویل داده می‌شود.

وی بیان کرد: این کارگاه‌ توسط بانوان آموزش و مهارت دیده و با رعایت همه اصول بهداشتی فعالیت خواهد کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا دیر گفت: پنج کارگاه تولید ماسک و دستکش با حضور ۱۵۰ نفر از بانوان در سطح شهرستان دیر فعالیت دارد.

سید علی حسینی نیا افزود: کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش در اقدامی جهادی و با همکاری مرکز فنی‌ و حرفه‌ای روزانه پنج هزار عدد ماسک و هزار عدد دستکش تولید می‌کنند.

 مدیر روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد گفت: ۱۳هزار مترمربع پارچه های تولید ماسک بین گروههای جهادی در منطقه پارس جنوبی شهرستان عسلویه توزیع شد.

سید جواد موسوی  افزود: : به منظور تولید و توزیع گسترده ی ماسک در شهرها و روستاهای منطقه ی پارس جنوبی این مقدار  پارچه های ویژه ی اسپان باند در اختیار گروه های جهادی فعال در منطقه قرار گرفت‌.

وی اظهار داشت: این مقدار اسپان باند قابلیت تولید حدود ۳۰۰ هزار ماسک را دارد.

موسوی افزود: این ماسک ها توسط گروه های جهادی فعال در منطقه تولید و در اختیار مردم قرار داده می شود.

وی گفت: پیش از این نیز طی ۱۰ روز گذشته مقدار ۴۴ هزار لیتر "آب ژاول" که در ترکیب با آب بیش از ۴۴۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده از آن استحصال می شود توسط شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در منطقه ی پارس جنوبی برای ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و روستایی و اماکن عمومی توزیع شد.

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126435