کد خبر: 126325 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1399 - 08:00
دشتستانی ها تا غلبه بر کرونا میهمان نمی پذیرند

اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت: به همه هموطنان اعلام می کنم که هیچ گونه آمادگی برای پذیرش مهمان تا زمان غلبه بر ویروس و بیماری کرونا نداریم.

اتحادخبر: فرماندار دشتستان گفت: به همه هموطنان اعلام می کنم که هیچ گونه آمادگی برای پذیرش مهمان تا زمان غلبه بر ویروس و بیماری کرونا نداریم.

دشتستانی ها تا غلبه بر کرونا میهمان نمی پذیرند

غلامحسین نوروزی افزود: طبق دستورالعمل های لازم جهت مبارزه با بیماری کرونا وبرگرداندن سلامت محیط برای مردم عزیز همه تمهیدات لازم در شهرستان در حال اجراست.

 

وی یادآورشد: قابل توجه هموطنان عزیز برای جلوگیری از تجمع و حضور در اجتماعات و کنترل شیوع بیشتر این ویروس  همه کمپ های اقامتی، مهمانسراهای ادارات، مدارس و مجتمع های بوم گردی تعطیل و حتی روشنایی پارک ها هم خاموش است و هیچ گونه خدماتی در سطح شهرستان برای مسافران ارائه نمی شود .

نوروزی اظهارداشت: حتی در سطح شهرستان بویژه شهر برازجان بازار هم تعطیل شده و هیچ گونه فضایی جهت استفاده برای مسافران وجود ندارد چون سلامتی مردم برای ما از هه چیز مهمتر است.

 

فرمانداردشتستان گفت: به این منظور ورودی های شهرستان از دو مسیر در ایستگاه شهید صلاحی و بوشکان به شدت کنترل می شود .

وی گفت: این اقدامات با تب سنجی همه افرادی که وارد شهرستان می شوند با کمک عوامل نیروی انتظامی، بسیج و هلال احمر صورت می گیرد و در صورت مشاهده موردی حتما یا برگردانده می شوند و یا به مدت 14 روز با هزینه خود آنها قرنطینه خواهند شد.

نوروزی با اشاره به اینکه همه ورودیهای شهرهای شهرستان دشتستان نیز بشدت کنترل می شود اضافه کرد: محلی نیز برای قرنطینه مسافران در نظر گرفته شده است که در صورت عدم برگشت به شهر خود باید در آنجا قرنطینه شوند.

 

فرماندار دشتستان ادامه داد : یکی دیگر از مواردی که بسیار در شهرستان مشاهده شده حضور مهمانان در منازل مردم شهرستان است که از همه مردم خواهشمندیم از پذیرش مهمان خودداری کنند و آن را به زمان بهتری موکول کنند چون فردی که ناقل بیماری است گاهی هیچ گونه علائمی ندارند.

نوروزی همچنین به مردم شهرستان توصیه کرد : از سفرهای غیر ضروری حتی در داخل شهر و سطح شهرستان و دید و بازدیدهای عید بپرهیزند وبا عمل به توصیه های پزشکی و بهداشتی کمک کنند تا هر چه زودتر این زنجیره بیماری قطع شود.

وی در پایان از همه عوامل و دست اندرکاران مبارزه با کرونا از پزشکان ،پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی ، مجموعه عوامل انتظامی ،نظامی ،بسیج و هلال احمر و همه فعالین و دلسوزان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126325