کد خبر: 126321 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 فروردين 1399 - 11:40
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:
بازارهای استان بوشهر تا ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل شد

 اتحاد خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه اصناف و بازاریان استان بوشهر به صورت خودجوش برای مقابله با ویروس کرونا بازار را تعطیل کردند، گفت: در این راستا بازارهای استان بوشهر تا ۱۵ فروردین تعطیل است. سیدحسین حسینی در نشست با اعضای ستاد کرونای استان بوشهر با  تبریک سال جدید و با تاکید بر تحقق "جهش تولید" اظهار داشت:...

 اتحاد خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه اصناف و بازاریان استان بوشهر به صورت خودجوش برای مقابله با ویروس کرونا بازار را تعطیل کردند، گفت: در این راستا بازارهای استان بوشهر تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی صبح امروز در نشست با اعضای ستاد کرونای استان بوشهر با  تبریک سال جدید و با تاکید بر تحقق "جهش تولید" اظهار داشت: امیدواریم بر اساس ظرفیت‌های موجود زمینه تحقق شعار امسال که مقام معظم رهبری "جهش تولید" نام‌گذاری کردند و نقش مهم و تاثیرگذاری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد فراهم شود.

 

وی با قدردانی از اصناف، بازار و فعالان اقتصادی در راستای مقابله با ویروس کرونا افزود: از همکاری  و مشارکت تمامی فعالان اقتصادی، تولید کنندگان، صنعتگران، معدنکاران، اصناف و بازاریان در سراسر استان برای جلوگیری ازشیوع کرونا قدردانی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با تاکید بر ادامه همراهی با وزارت بهداشت تا شکست کامل ویروس کرونا گفت: درهمین راستا به‌منظور مقابله با ویروس کرونا باید به توصیه‌های وزارت بهداشت توجه شود و ماندن در منزل و جلوگیری از مسافرت‌ها امری مهم و ضروری است.

حسینی با بیان اینکه تولید و تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک در استان بوشهر بهبود یافته است خاطر‌نشان کرد: اکنون واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش یکبار مصرف در استان بوشهر تولید می‌‌شود و این در حالی است که راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگتر برای تولید این محصولات در دست اقدام است.

وی، با اشاره به اینکه اکنون مواد ضدعفونی کننده در  داروخانه‌های استان عرضه می‌شود، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که خدمات آنان قابل تقدیر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از جمع آوری دست فروشان و دوره‌گردها از سطح استان خبرداد و بیان کرد: بنا به تاکید استاندار بوشهر و مصوبه ستاد کرونا، قطع زنجیره انتقال کرونا در اولویت است که یکی از این موارد جمع آوری دست‌فروشان و دوره‌گردها است که فعالیت آنان می‌تواند در تشدید انتقال این ویروس اثرگذار باشد./ح

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126321