کد خبر: 126306 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1399 - 08:10
ایستگاه‌های ورودی گناوه با شدت کنترل می‌شود

اتحادخبر:  فرماندار گناوه گفت: ایستگاه‌های مستقر در مبادی ورودی این شهرستان باحضور حافظان سلامت دایر و تردد مسافران غیربومی را بادقت و بیش از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا رصد و کنترل می‌کنند.

اتحادخبر:  فرماندار گناوه گفت: ایستگاه‌های مستقر در مبادی ورودی این شهرستان باحضور حافظان سلامت دایر و تردد مسافران غیربومی را بادقت و بیش از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا رصد و کنترل می‌کنند.

ایستگاه‌های ورودی  گناوه با شدت کنترل می‌شود

غلامرضا مهرجو  افزود: علاوه بر حضور حافظان سلامت در مبادی ورودی شهرستان گناوه، هیچ خدمتی نیز به مسافران ارائه نمی‌شود برهمین اساس از مسافران و گردشگران می‌خواهیم این شهرستان را مقصد سفر خود قرار ندهند.

 

وی اظهار کرد: همچنین پایگاه‌های تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان گناوه با حضور مستمر و بی وقفه  امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیروهای شبکه بهداشت و درمان، انتظامی ،  بسیج و نیروهای خودجوش مردمی فعال است.

فرماندار گناوه گفت: در این برهه، حفظ سلامتی مردم شهرستان برای ما از همه چیز واجب‌تر و بالاتر از  همه امور است و اگر مسافری به این مهم اهمیت نداده و رعایت نکند از طریق قانونی و حقوقی با وی برخورد می‌شود.

 

وی افزود: از بدو شیوع بیماری کرونا با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ شده است و کمک و همراهی بی شائبه مردم اعم از بازاریان، خیران و گروه‌های جهادی به صورت خودجوش در این شهرستان ستودنی و در کشور کم نظیر است.

فرماندار گناوه با تقدیر از بازاریان مجتمع تجاری و دیگر صنف‌ها در تعطیل کردن مغازه‌های خود افزود: از بدو شیوع بیماری کرونا، بازارایان با وجودی که این روزها پیک کاری و درآمدی آنها به شمار می‌رود  اما سلامت خود و همشهریان خود را بر منافع درآمدی و اقتصادی خود ترجیح دادند و  به صورت خودجوش مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

 

وی اظهارداشت: ستاد ملی کرونا در کلان کشور تصمیم‌های خوبی در حوزه اقتصادی برای جبران خسارت‌های وارده به صنف‌های آسیب پذیر اتخاذ کردند که این تصمیم‌ها شامل استان بوشهر نیز می‌شود.

 

مهرجو گفت: در زمان حاضر تمام قشرها و گروه‌ها با وحدت و همدلی برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان گناوه بسیج شدند و در چندین جبهه کاری نظیر ضدعفونی کردن اماکن و معابرعمومی، تولید اقلام بهداشتی برای بیمارستان و افراد نیازمند و کنترل مبادی ورودی شهر با نیروهای نظامی، امنیتی و سپاه همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: از ظرفیت دستگاه‌های اداری شهرستان گناوه برای مقابله با بیماری کرونا به نحو مطلوب استفاده شده و دهیاری و شوراهای اسلامی در روستاها پای کار هستند.

فرماندار گناوه از تلاش و زحمات و خدمات‌رسانی بی‌شائبه حافظان و مدافعان سلامت شهرستان که در چندین جبهه در برابر بیماری کرونا درحال تلاش هستند، تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است

 

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126306