کد خبر: 126270 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1398 - 19:06
در نشست با اصحاب رسانه مطرح شد؛
اعضای شورا تا پایان کرونا در کنار مردم خواهیم بود/بیلان عملکردی مجموعه شهرداری قابل تحسین هست+جزئیات و تصاویر

به گزارش اتحادخبر:امروز صبح آخرین جلسه شورای شهر شبانکاره به صورت علنی با حضور اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر برگزار شد.

اتحادخبر_داوود بحرینی: حسن دبستانی رئیس شورای شهر شبانکاره در ابتدای این نشست ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز بیان کرد: اصحاب رسانه زبان گویای مردم در تمامی مشکلات هستند.

دبستانی در ادامه بیان کرد: بر اساس تصمیم شورا و شهرداری اجاره دکه ها و بازارچه برای کسبه در اردیبهشت و فروردین ماه رایگان می باشد ، و در مسئله ی کرونا نیز در راستای کمک به گروه های مذهبی و فعالان اجتماعی تصمیمان خوبی اتخاذ شده است و امیدواریم با همراهی دیگر اعضا شورا و شهردار این کمک ها به طور مستمر تا پایان کار ادامه پیدا کند.








رئیس شورای شهر شبانکاره در ادامه افزود: به زودی شاهد راه اندازی فیبرنوری در سطح شهر خواهیم بود که این اقدام برای افزایش سرعت اینترنت و کیفیت خطوط تلفن همراه به طور ویژه تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

در ادامه ی این نشست یحیی اسماعیلی عضو دیگر شورا شهر شبانکاره نیز ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز و ملی شدن صنعت نفت توسط مردم همیشه در صحنه و دکتر مصدق عنوان داشت: از تلاش های بدون وقفه نیروهای مردمی برای کنترل ویروس کرونا تشکر میکنم؛امروز نباید به دنبال ایرادها باشیم مردم از کاغذ بازی ها خسته شده اند باید سعی کنیم در کنار مردم بمانیم.



اسماعیلی افزود:در مسئله ی پیش آمده در مورد استخدام آتش نشانی در کنار جوانان می مانم و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.


محمد دهدشتی عضو دیگر شورای شهر شبانکاره در پاسخ به سوال اصحاب رسانه در مورد ساختمان درمانی جدید این شهر بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته تعدادی از تجهیزات درمانی این مرکز تامین شده است ؛و بنابر مطالبه عمومی مردم در زمینه تکمیل تجهیزات ،اجازه افتتاح داده نشد.

 دهدشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته هر چه سریع تر این مسئله را به سرانجام برسانیم و همچنین در تلاش هستیم این مرکز به عنوان بیمارستان محلی مورد افتتاح قرار بگیرد تا بتوانیم خدمات شایسته ای به اهالی منطقه شبانکاره و بخش های همجوار صورت بگیرد.

حسین رضوانی عضو شورای شهر شبانکاره در این جلسه در پاسخ به ابهامات مطرح شده در زمینه استخدام نیروهای آتشنشانی این شهرداری عنوان کرد: استخدام افراد بدون مجوز صورت نمی گیرد و این استخدام نیز بر اساس نیاز شهرداری شبانکاره و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان بوده است.

رضوانی عنوان کرد: آزمون صورت گرفته توسط جهاددانشگاهی و دفتر امور شهری استانداری برگزار شده است که افراد باید دارای شرایط و امتیاز هایی باشند و ما نمیتوانیم خلاف قانون عمل کنیم.
در همین راستا یحیی اسماعیلی خطاب به رضوانی بیان کرد: اعضای شورا باید در این زمینه مقاومت کنند و از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

حامد سعادت شهردار شبانکاره در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش عید ملی نوروز عنوان داشت: در سال جاری حدود ۳۰ هزار متر مربع آسفالت و ۱۰ هزار متر نیز سنگ فرش صورت گرفته است.

سعادت در ادامه خاطرنشان کرد:از تمامی مجموعه شهرداری که در این شرایط بحرانی در خط مقدم هستند تشکر میکنم و امیدواریم با تلاش های شبانه روزی این مجموعه اعتبارات لازم برای میدان امام حسین (ع) تامین و در سال جدید مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شهردار شبانکاره در ادامه افزود: در زمینه پیشگیری کرونا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و ماشین های خود را در اختیار مرکز بهداشتی ، درمانی قرار خواهیم داد.

سعادت همچنین یادآور شد: یکی از برنامه های شهرداری در سال ۹۸ ترمیم دره شاه حسینی و راه اندازی کارگاه سنگ جدول و سنگ فرش بود که هزینه های مالی زیادی را کاهش داد.

اصغر بهبهانی عضو دیگر شورای این شهر بیان نمود: اگر حوادثی برای گروه های مردمی در زمینه کنترل معابر پیش بیاید از لحاظ قانونی بعید به نظر می رسد مسئولی زیر بار آن برود.اما دلیل هم نمی شود تماشاچی باشیم و گروه های جهادی را در این امر پسندیده و مهم تنها بگذاریم.

احمد صداقت رئیس مرکز درمان و بهداشت شبانکاره ضمن تشکر از همراهی تمامی اعضای شورا و شهردار عنوان کرد: در شبانکاره به سه مورد مشکوک کرونا برخود کردیم که خوشبختانه یکی از موارد مثبت اعلام شد و کارشناسان این مرکز در طول شبانه روز به طور ویژه درحال ارائه خدمات به مردم و نظارت بر رستوران ها و مراکز عمومی می باشند.

صداقت در ادامه افرود: از مردم تقاضا دارم در این ایام در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیرضروری امتناع کنند.

رئیس مرکز درمانی شبانکاره خاطر نشان کرد:‌ منبع موثق در مورد اطلاع و آگاهی از بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی می باشد و از فعالین فضای مجازی خواهانم دست به دامن شایعه پراکنی ها نزنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126270