کد خبر: 126255 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 29 اسفند 1398 - 10:03
مردم با اهدای خون، بخش درمان را در مبارزه با کرونا حمایت کنند

اتحادخبر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از مردم خواست با اهدای خون، نیروهای درمانی را در مبارزه با کرونا تنها نگذارند.

 

اتحادخبر: سعید کشمیری که به همراه جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای اهدای خون به انتقال خون رفته بود، گفت: در این روز‌ها که پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در خدمت‌رسانی هستند، نیازمندان دیگری مانند بیماران تالاسمی، سرطانی، حوادث و تصادفی هم وجود دارند که به خدمات پزشکی از جمله خون احتیاج دارند.

 

او با اشاره به اینکه میزان مراجعه به انتقال خون کاهش یافته است، افزود: به مردم اطمینان می‌دهیم که انتقال خون با رعایت حداکثری استاندار‌دهای بهداشتی و سلامت یکی از ایمن‌ترین مراکز خدمت‌رسانی است و مردم با آسودگی خاطر خون اهدا کنند و  برای کمک به نیازمندان به این مایع حیات بخش، ما را در مبارزه با کرونا تنها نگذارند.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امیدواریم مردم استان با رعایت همه توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن سال خوبی را آغاز کنند و در این برهه حساس کمک به همنوعان را امری بسیار ضروری بدانند و اهدای خون را فراموش نکنند.

 

 

 

 

 

خلیج فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126255