کد خبر: 126214 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 27 اسفند 1398 - 13:04
اولین جلسه دادگاه متهم تولیدکننده مواد ضدعفونی تقلبی در شیراز برگزارشد

اتحاد خبر: اولین جلسه دادگاه متهم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ٢ شیراز برگزار شد.

اتحاد خبر: اولین جلسه دادگاه متهم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ٢ شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه متهمه پرونده در روزهای اخیر اقدام به تهیه مواد ضد عفونی کننده تقلبی و غیرمجاز با استفاده از الکل صنعتی کرده است گفت: متهم پرونده که خانمی ۳۳ ساله است بدون داشتن تخصص کافی و تنها با اجاره یک سوله صنعتی اقدام به تولید مواد تقلبی و غیرمجاز شوینده و ضدعفونی کننده و توزیع در بازار کرده بود که با اقدام سریع و به موقع نیروهای سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی در ادامه با اشاره به اینکه متهمه این پرونده علاوه بر اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی با اتهامات دیگری از جمله سو استفاده از علامت استاندارد، جعل علامت سیب سلامت وزارت بهداشت و سو استفاده از سفید مهر نیز مواجه است، گفت: دستگاه قضائی در راستای عمل به منویات ریاست قوه قضائیه مبنی بر برخورد با کسانی که بخواهند از فضای موجود جامعه سو استفاده کرده و منافع غیرمشروع خود را با به خاطر انداختن سلامتی مردم تأمین کنند؛ به شدت برخورد خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی هیچ اغماضی در راستای برخورد با متهمان این حوزه نخواهد داشت، گفت: از رؤسا و دادستان های حوزه های قضائی درخواست کرده ایم با متهمان این حوزه شدیدترین برخوردهای قضائی در چارچوب قانون صورت پذیرد.
در این دادگاه متهمه پرونده ضمن پذیرش اقدامات خارج از موازین خود به اتهامات وارده اعتراف کرد.
در پایان این رسیدگی رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز اعلام کرد رأی متهمه به زودی صادر و در چارچوب قانون اطلاع رسانی خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/126214