کد خبر: 125915 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 22 اسفند 1398 - 07:53
فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه ۹۸.۱۲.۲۲

اتحادخبر: فال روزانه ۹۸.۱۲.۲۲

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به خودتان سخت نگیرید و به جای اینکه به حرف دیگران گوش کنید، راه خودتان را بروید. در اسفند امسال کاری را باید انجام دهید و برای انجام این کار شک دارید، اما نگران نباشید چرا که تصمیم درست به ذهن‌تان می‌رسد. در تابستان سال آینده فرصتی برای دنبال‌کردن رویاهای‌تان پیدا می‌کنید و مشکلی که مدت‌ها است نگران آن هستید از سر راه شما برداشته می‌شود. مهر ماه سال آینده زمان عاشقی شما است و در این ماه عشق گرم و سوزنی به سراغ‌تان می‌‌آید. سالی که با تولدتان شروع می‌شود را با خاطره‌های خوش و دستاوردهای چشمگیر به پایان برسانید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. معامله تجاری یا عقد قرارداد جدیدی را در پیش‌رو دارید، این معامله را با خیال راحت انجام دهید چرا که روز خوبی را برای معامله انتخاب کرد‌ه‌اید و امروز قرار نیست ضرر کنید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شما است و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

احساس بیماری دارید و روز خوبی را شروع نکرده‌اید، اجازه ندهید این بیماری بدتر شود و هرچه‌سریع‌تر به فکر دارو و درمان باشید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. زمان مناسبی است که دستی به سروروی منزل بکشید و خانه‌تان را حسابی مرتب کنید. فرصتی برای عاشقی در انتظار شما است و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دل‌تان را پیش وی باز نکنید. انرژی و نشاط زیادی دارید، از این انرژی برای انجام کارها بهره بگیرید و سریع‌تر از همیشه کارها را به پایان برسانید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. بدهی عقب‌مانده‌ای دارید و قبل از اینکه این بدهی برای‌تان دردسر درست کند، فکری به حال پرداخت آن بردارید. اعضای خانواده توقع‌های بی‌جایی از شما دارند و امروز با آنها صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از آنها درخواست نمایید که توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارند. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. انسان دمدمی‌مزاجی هستید و این روحیه زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کرده است. مشکلات زیادی در محل کار دارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که پشتیبان شما در حل این مشکلات است. حوصله کار ندارید و قصد دارید تا در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فراموش کرده‌اید که عجله کار شیطان است و این رفتار باعث شده تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان از تصمیم‌های عجولانه شما به تنگ بیاید. اگر پول اضافه‌ای دارید، این پول را برای خرید املاک و مستغلات صرف کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید. اصرار دارید که کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. می‌خواهید زمانی از روز را در کنار دوستان قدیمی‌تان بگذرانید، اما ممکن است ولخرجی کنید و این دورهمی خرج زیادی روی‌دست‌تان بگذارد. شادی و نشاط خود را با اعضای خانواده و پدر و مادر به اشتراک بگذارید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. اهمیت خاصی به انجام کارهای مهم اختصاص نمی‌دهید و با بی‌توجهی کار می‌کنید، قبل از اینکه این روحیه کار دست‌تان بدهد، دقت بیشتری در انجام کارهای مهم به خرج دهید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. پولی به کسی قرض داده‌اید و امروز بخت با شما یار است و این پول بازپرداخت خواهد شد. کارهای مهم را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و با مشورت با آنها به اعتماد‌به‌نفس بیشتری برای انجام کارهای مهم دست پیدا کنید. فرصتی برای عاشقی دارید و امروز گرفتار عشقی سوزان و آتشین خواهید شد. کارهای امروز در محل‌کار یا منزل بر طبق مراد شما پیش نمی‌رود.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. رفتار ناپسند زیادی دارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند، باز هم عاشق شما است و دوست‌تان دارد. توانمندی‌‌های شما امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و توجه همه را به خود جلب خواهید کرد. مهمانی ترتیب‌ داده‌اید اما در این مهمانی به شما خوش نمی‌گذرد و احساس خواهید کرد که وقت و هزینه خود را به هدر داده‌اید. اجازه ندهید اختلاف‌های میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله‌ای عمیق بین شما ایجاد کند و امروز این اختلاف‌ها را پایان دهید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

احساس خستگی می‌کنید و امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. فردی از اعضای منزل بیمار است و نگران و سلامتی ایشان هستید، اما این نگرانی دیری نمی‌پاید و حال این فرد رو به بهبود خواهد گذاشت. تغییری را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

احوال‌پرس پدر و مادر یا بزرگان فامیل نیستید و ادامه این وضعیت شما را از چشم ایشان خواهد انداخت. کارهای خیر بیشتری انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر چیزی که بکارید، همان‌ را برداشت خواهید کرد. ولخرجی‌های زیادی انجام داده‌اید و وضع مالی خوبی ندارید، از این وضعیت درس بگیرید و به فکر صرفه‌جویی باشید. در اولین فرصت حال‌و‌احوال اعضای خانواده را جویا شوید و به فکر انجام نیازهای آنها باشید. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان به آرامش خاطر برسید. خلاقیت و هنرمندی شما امروز گل می‌کند و اطرافیان به استعدادهای سرشار شما پی‌ می‌برند.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

اراده و عزم راسخی ندارید و این روحیه زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، به صلاح شما است که قسمتی از این پول را برای آینده کنار بگذارید. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.

فال روزانه ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فرد دنیادیده‌ای امروز نصیحت‌هایی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت‌ها را به کار ببندید و زندگی راحت‌تری را تجربه کنید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد تا نگرانی‌های‌تان خاتمه پیدا کند. زمان مناسبی پیدا می‌کنید تا کارهای عقب‌مانده را به پایان برسانید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/125915