کد خبر: 125241 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1398 - 11:05
پس از سال ها دوری، وصال در بهزیستی برازجان رخ داد

اتحادخبر:  رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: برای دومین بار اتفاقی کم یاب در مرکز بهزیستی شهر برازجان رخ داد.حمید انصاری اظهار داشت: جوانی با نام جواد، اهل میانه از استان آذربایجان شرقی، سال ها پیش به دنبال حادثه ای تلخ و شوک روانی، دچار بیماری روانی شده و آواره جنوب کشور و شهر برازجان می شود که توسط مرکز بهزیستی شهر برازجان ...

اتحادخبر:  رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان گفت: برای دومین بار اتفاقی کم یاب در مرکز بهزیستی شهر برازجان رخ داد.


حمید انصاری اظهار داشت: جوانی با نام جواد، اهل میانه از استان آذربایجان شرقی، سال ها پیش به دنبال حادثه ای تلخ و شوک روانی، دچار بیماری روانی شده و آواره جنوب کشور و شهر برازجان می شود که توسط مرکز بهزیستی شهر برازجان پذیرش و اقدامات لازم جهت درمان او آغاز می شود.


وی تصریح کرد: روز چهارشنبه با یاری خداوند و تلاش همکارانم توانستیم فرزند گمشده خانواده میانه ای را پس از سال ها مراقبت و درمان، به آغوش گرم خانواده اش برگردانیم.


مکیه تنگستانی مددکار مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن خلیج فارس در خصوص چگونگی پیدا کردن خانواده جواد گفت: بیماری که سال ها در کنار تخت جواد بود پس از مشاوره های مختلف توانست اطلاعاتی از خانواده خود در اختیار ما بگذارد و با پیگیری هایی که داشتیم توانستیم خانواده او را پیدا و به دست خانواده اش برسانیم و نبود او در کنار جواد باعث ایجاد جرقه ای در ذهن جواد شد.


تنگستانی افزود: از آنجایی که جواد تا کنون صحبت نکرده بود، طی جلسات متعدد توانستیم نام خانواده او را بدست آورده و با کمک اندک اطلاعات پرونده اش و رایزنی با مسئولین شهر میانه، شماره ای از خانواده جواد بدست آورده و با انجام مراحل قانونی، پس از حدود دو دهه فاصله، دیدار آنها را فراهم سازیم.


صاحب امتیاز مرکز درمان و توانبخشی بیماران روانی مزمن خلیج فارس برازجان گفت: در مجموعه ما حدود چهل بیمار مجهول وجود دارد.


دکتر عبداله فتاح با اشاره به مهمترین اهداف مرکز توانبخشی خلیج فارس برازجان که بازگشت بیماران به آغوش خانواده هایشان می باشد، افزود: دو هفته پیش هم موفق شدیم یکی از بیمارانمان را که اهل شهر رشت بود به خانواده اش تحویل دهیم.

 

لازم به ذکر است در این مراسم آقای محراب بنافی رئیس شورای اسلامی شهر برازجان و سیده خدیجه حسینی عضو شورای اسلامی شهر برازجان حضور داشتند.



لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/125241