کد خبر: 125128 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 اسفند 1398 - 08:27
برخورد جدی با احتکار کنندگان ماسک و اقلام ضدعفونی کننده

اتحادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  اظهار داشت : با توجه به نگرانی های ایجاد شده در رابطه با شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک و اقلام ضد عفونی کننده ، متأسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود تلاش می کنند ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را احتکار کنند. لذا فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان شناسایی و...

اتحادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  اظهار داشت : با توجه به نگرانی های ایجاد شده در رابطه با شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک و اقلام ضد عفونی کننده ، متأسفانه عده ای سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود تلاش می کنند ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را احتکار کنند. لذا فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان شناسایی و برخورد با محتکران ماسک های بهداشتی و اقلام ضد عفونی کننده را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است .




سرهنگ آراوند عنوان کرد : احتکار کالاهایی که سلامت شهروندان را تهدید کند خط قرمز این فرماندهی بوده و بصورت جدی مقابله با احتکار را پیگیری کرده و با همکاری سایر دستگاه های مسئول با هرگونه سوء استفاده در اینخصوص برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص احتکار ماسک و اقلام ضد عفونی کننده را از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/125128