کد خبر: 125102 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1398 - 13:02
فاصله کمتر از 1500 رای لعلیان با کاندیدای شاخص بوشهر

اتحاد خبر: حسین لعلیان جوان یارانه بگیر و سبزی و تره بار فروش بازار گناوه توانست با سادگی و صداقت در عرصه انتخابات بوشهر برخی کاندیداهای شاخص را پشت سر گذاشته و رتبه چهارم در بین 23 کاندیدا را به دست آورد. لعلیان تنها کمتر از 1500 رای با علی افراشته استاندار اسبق بوشهر و کاندیدای مطرح و شاخص بوشهر فاصله داشت. ضمن اینکه اگر همه آرا لعلیان...

اتحاد خبر: حسین لعلیان جوان یارانه بگیر و سبزی و تره بار فروش بازار گناوه توانست با سادگی و صداقت در عرصه انتخابات بوشهر برخی کاندیداهای شاخص را پشت سر گذاشته و رتبه چهارم در بین 23 کاندیدا را به دست آورد.

 

به گزارش اتحاد خبر؛ لعلیان تنها کمتر از 1500 رای با علی افراشته استاندار اسبق بوشهر و کاندیدای مطرح و شاخص بوشهر فاصله داشت.

کاندیداهای اول تا سوم مورد حمایت جریان های سیاسی و شخصیت های مطرح بودند. در حالی که حامیان لعلیان کاملا خودجوش و بیشتر از اقشار یارانه بگیر جامعه بودند.

علاوه بر این برای کاندیداهای یکی بالاتر و یکی پایین تر از لعلیان و برخی کاندیداهای دیگر در همین حوزه انتخابیه هزینه های سنگینی انجام شد. در حالی که لعلیان بدون ستاد ثابت و اجاره ای و ریخت و پاش و هزینه هرچند اندک حتی توانست نزدیک به 10 هزار رای را بنام خود ثبت کند. 

 

ضمن اینکه گفته می شود اگر همه آرایی که بنام لعلیان ولی با کلمه و عبارتی اضافه نوشته شده جزو آراء باطله حساب نمی شد چه بسا مهندس لعلیان معاون سابق اجرایی مجلس شورای اسلامی را نیز پشت سر می گذاشت.

 

حسین لعلیان با همین آراء هم البته کاندیداهای شاخصی مثل دکتر غلامرضا هوایی مدير كل سابق مقررات ملّي ساختمان وزارت راه و شهرسازی و رئیس انجمن مهندسی سازه ایران و  حسین حیدری فرماندار اسبق شهرستان تنگستان و مدیر کل سابق تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و همچنین افراز بهزاد زاده عضو دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت  نظام و رییس اسبق بسیج سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر را پشت سر گذاشت و آراء بالاتری را کسب کرد.

 

با همه این احوال او اکنون چهره محبوب و دوست داشتنی نه فقط گناوه ای ها که محبوب کل استان بوشهر است.

 

برخی کارشناسان و تحلیگران معتقدند بیشتر آراء مهندس لعلیان آراء اعتراضی به رد صلاحیت ها یا ناکارآمدی مدیران و نمایندگان فعلی و سابق بوده است.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/125102