کد خبر: 124996 ، سرويس: حوادث
تاريخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 08:12
هشدار وقوع سیل در لرستان
اتحادخبر: در پی پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های قوی در لرستان طی روزهای آتی، استاندار لرستان به کلیه دستگاه‌های اجرایی دستور داد آمادگی لازم را داشته باشند.

اتحادخبر: سیدموسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه مدیریت بحران استانداری لرستان اظهار داشت: از مردم به خاطر مشارکت خوبشان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورا اسلامی تشکر می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه انتخابات به خوبی در استان برگزار شد، افزود: این دوره از کم حاشیه‌ترین دوره‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان بود.

 

هشدار وقوع سیل در لرستان

 

استاندار لرستان بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی قدرتمندی از ساعات پایانی دوشنبه وارد استان می‌شود.

 

خادمی با اشاره به اینکه مردم بایستی به خوبی از این سامانه آگاه شوند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز در حال آماده شدن برای این بحران هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن بایستی بستر رودخانه پلدختر را از تجهیزات خالی کنند و شرایط را برای خروج بیشترین میزان دبی این رودخانه آماده کنند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه شهرداری دورود و خرم‌آباد بایستی رودخانه‌های داخل شهرها را آماده بیشترین عبور دبی رودخانه‌ها کنند،گفت: اگر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به میدان بیایند از این بحران به خوبی عبور خواهیم کرد.

 

 

 

 فارس

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124996