کد خبر: 124873 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1398 - 14:03
حضور دکتر هوائی در جمع هواداران خود در روستای جزیره شمالی
ایجاد بزرگترین اسکله صیادی استان بوشهر در جزیره شمالی/ ساماندهی بیمه مشاغل سخت صیادان / تصاویر

اتحاد خبر: غلامرضا هوائی در روز پایانی تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع هواداران خود در مسجد روستای جزیره شمالی با آن ها صحبت و به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخت.به گزارش اتحاد خبر؛ این کاندیدای انتخاباتی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به پتانسیل بالای صیادی در روستای جزیره شمالی افزود: علی رغم ...

اتحاد خبر: غلامرضا هوائی در روز پایانی تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع هواداران خود در مسجد روستای جزیره شمالی با آن ها صحبت و به تشریح برنامه های انتخاباتی خود پرداخت.


به گزارش اتحاد خبر؛ این کاندیدای انتخاباتی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به پتانسیل بالای صیادی در روستای جزیره شمالی افزود: علی رغم تلاش ها و کارهایی که در خصوص صید و صیادی این منطقه صورت گرفته است متأسفانه هنوز حق مطلب ادا نشده است و به نوعی در حق صیادان این منطقه اجحاف شده است و در اینجا به مردم و صیادان این روستا با توجه به برنامه های انتخاباتی خود این وعده را می دهم که در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی بزرگترین اسکله صیادی استان بوشهر را در این روستا ایجاد کنیم تا روستای جزیره شمالی به بزرگترین قطب عرضه صید ماهی در استان تبدیل شود.


وی همچنین با اشاره به شغل صیادی و مشکلات معیشتی که این قشر از جامعه با آن روبرو هستند گفت: با توجه به اینکه شغل صیادی در زمره مشاغل سخت محسوب می شود تلاش خواهیم کرد تا بیمه صیادان را ساماندهی کنیم و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را برطرف کنیم.
غلامرضا هوائی در ادامه صحبت های خود احداث سردخانه مجهز جهت نگهداری محصولات صیادی، ایجاد اشتغال برای یک نفر از اعضای تحصیلکرده جویای کار در هر خانواده و همچنین رفع مشکل آب شرب این منطقه از اهداف و برنامه های انتخاباتی من جهت حضور در مجلس شورای اسلامی است.


































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124873