کد خبر: 124856 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1398 - 09:50
غلامرضا هوائی در جمع مردم شهر بوشهر در مسجد فاطمه الزهرا این شهر مطرح کرد:
باز کردن کمرگ بوشهر و آزاد کردن کالاهای تجاری/ مشکل بیمه عمر صیادان حل خواهد شد+تصاویر

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باز کردن گمرک بوشهر و‌ آزاد کردن کالاهای تجاری به مانند بندر گناوه و دیلم از برنامه های اصلی من در صورت راه یابی به مجلس خواهد بود.دکتر غلامرضا هوائی ظهر سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا شهر بوشهر با اشاره به ...

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باز کردن گمرک بوشهر و‌ آزاد کردن کالاهای تجاری به مانند بندر گناوه و دیلم از برنامه های اصلی من در صورت راه یابی به مجلس خواهد بود.


به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، دکتر غلامرضا هوائی ظهر سه شنبه ۲۹ بهمن ماه در جمع نمازگزاران مسجد فاطمه الزهرا شهر بوشهر با اشاره به اینکه کمرگ بوشهر دارای مشکلات متعددی است و هر چه سریعتر باید به آن رسیدگی شود اظهار داشت: در صورت راه یابی به مجلس یازدهم از برنامه های اصلی من، باز کردن کمرگ بوشهر و آزاد کردن کالاهای تجاری مانند بندر گناوه و دیلم خواهد بود.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران تصریح کرد: همچنین باوجود شرایط دشوار شغل صیادان که از جمله مشاغل سخت است ،مشکل بیمه ای آن ها را حل خواهیم کرد و همچنین بازار جبری و کسبه آن را که تقریبا از رونق افتاده است را ساماندهی خواهیم کرد.

دکتر هوائی با اشاره به اینکه از طایفه بازی در انتخابات بپرهیزیم و بر اساس توانایی کاندیداها رای دهیم، بیان کرد: انتخاب فردی با تجربه و توانمند و توجه به کار تجربی و علمی، آشنایی با قوانین و مقررات، توجه به سوابق اجرایی و صداقت در گفتار از ویژگی های بارز یک نامزد انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به توسعه نیروی انسانی و موضوع مهم اشتغال جوانان و ظرفیت بالای سه الی چهار هزار نفری در سطح استان برای بکار گیری نیروهای بومی از احیا و باز گشایی بندر بوشهر بر روی کالاهای تجاری خبر داد.

دکتر هوائی ادامه داد: راه حل برای توسعه بندر بوشهر ایجاد اشتغال و جذب جمعیت به این منطقه مانند استان های همسایه است.

 





















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124856