کد خبر: 124855 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 بهمن 1398 - 09:31
استاندار بوشهر:
وضعیت تصادفات درون‌شهری استان بوشهر نگران‌کننده است

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: وضعیت آمار تصادفات درون‌شهری استان بوشهر که منجر به فوت می‌شود نگران‌کننده است.

اتحادخبر:  استاندار بوشهر گفت: وضعیت آمار تصادفات درون‌شهری استان بوشهر که منجر به فوت می‌شود نگران‌کننده است.

 وضعیت تصادفات درون‌شهری استان بوشهر نگران‌کننده است  عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست با دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط اقدامات لازم را برای کاهش تصادفات درون‌شهری منجر به فوت انجام دهند.

وی تصریح کرد: رسانه ملی نیز ضروری است برای کاهش تصادفات درون‌شهری منجر به فوت ویژه‌برنامه‌هایی تهیه و پخش کند.

 

گراوند بیان کرد: برای رسیدگی به وضعیت تصادفات درون‌شهری، جلسه ویژه با حضور شهرداران ۴ شهری که بیشترین تصادفات درون‌شهری داشتند برگزار و تمهیدات لازم برای کاهش آمار تصادفات درون‌شهری گرفته شود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به طرح جمع‌آوری معتادان بی‌خانمان و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اضافه کرد: طرح جمع‌آوری معتادان بی‌خانمان در استان باهمت و تلاش پلیس اجرایی و عملیاتی خواهد شد و دستگاه‌های مرتبط نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.

 

وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی استان در کشف مواد مخدر در استان بوشهر بیان کرد: باید به منظور شناسایی و کشف مواد مخدر استان، مراقبت‌های لازم در بخش‌های مختلف را همچنان ادامه داد.

 

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به حضور بخش خصوصی در این زمینه، تقویت کمپ‌های ترک اعتیاد باید در دستور کار نهادهای ذیربط باشد.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124855