کد خبر: 124797 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 بهمن 1398 - 09:41
غلامرضا هوایی در جمع هوادارن خود در مصلای نماز جمعه بندر دیلم گفت:
پیگیری حل مشکل احداث فرودگاه در منطقه / به کارگیری نیروهای بومی در رأس دستگاهها دولتی

اتحاد خبر: غلامرضا هوایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب مورخ ۲۸ بهمن ماه با حضور در جمع مردم بندر دیلم در مصلای نماز جمعه این شهر به تبیین برنامه های انتخاباتی خود پرداخت. در روز پنجم تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، غلامرضا هوایی کاندیدای انتخاباتی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در...

اتحاد خبر: غلامرضا هوایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب مورخ ۲۸ بهمن ماه با حضور در جمع مردم بندر دیلم در مصلای نماز جمعه این شهر به تبیین برنامه های انتخاباتی خود پرداخت.


به گزارش اتحاد خبر؛ در روز پنجم تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، غلامرضا هوایی کاندیدای انتخاباتی حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در جمع مردم نمازگزار بندر دیلم در خصوص حضور در انتخابات پیش رو گفت: باید حضوری پر شور و با نشاط در انتخابات دوم اسفند ماه داشته باشیم تا بتوانیم با حضور خود پای صندوق های رأی شخصی را انتخاب کنیم که سال های بعد از این انتخاب خود پشیمان نشویم .

استاد دانشگاه امیر کبیر تهران در ادامه صحبت های خود افزود:امروز با تمام تجربه هایی که در امور اجرایی داشتم وارد کارزار انتخاباتی شدم تا بتوانم‌ در محیطی سالم و رقابتی پیروز میدان باشم و در نهایت با حضور خود در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک قانون گذار چاره ساز مشکلات مردم و جامعه خود باشم.

ایشان بخش مهمی از مشکلات کشور به ویژه اشتغال را دو عامل؛ عدم وجود قانون خوب در کشور و به دنبال آن عدم نظارت کافی بر قانون موجود است که همین عامل باعث شده است تا استان بوشهر در کشور در پایین ترین رده ایجاد اشتغال قرار بگیرد.
غلامرضا هوایی با اشاره به بحث اشتغال در حوزه انتخابیه خود و مشکلاتی که در این راه برای جوانان وجود دارد اظهار کرد: امروزه اشتغال بحث مهم استان ما است که به صورت کاملا محسوس با معضلات آن در جامعه مواجه هستیم‌ و با ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در همان روزهای اول این موضوع را به صورت دقیق و مدون در برنامه های خود قرار دادیم که با امید به آینده و‌ پیروزی در انتخابات قطعا مد نظر قرار خواهیم داد.

وی همچنین در خصوص وضعیت صنعت استان در حوزه انتخابیه خود که استعداد بالقوه ای را در منطقه دارد ابراز داشت: با وجود تلاش های زیادی که انجام شده است، متأسفانه بخش اعظم کم توجهی و بی مهری هایی خصوصا در بحث حق آلایندگی به صنعت استان و منطقه، ناشی از حضور کم رنگ نمایندگان و مسئولین ما در عرصه ملی دارد و آنچنان که باید و شاید کاری در این زمینه صورت نگرفته است و با توجه به اینکه صنایع استان از ظرفیت خوبی جهت اشتغال برخوردار هستند ما می توانیم به راحتی در شهرستان های خود اشتغال زایی کنیم و برای جوانان خود یک اشتغال ثابت و پایدار بوجود آوریم که هیچ دغدغه ای بابت اشتغال نداشته باشند، اما شاهد این هستیم که با تعطیلی اکثر پروژه ها و کارخانه ها مواجه هستیم.

این کاندیدای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه معرفی برنامه های خود در بحث تبلیغات انتخاباتی گفت: راه حل  همه مشکلات را با تجربه سال ها کار اجرایی و اقتصادی دارم بر خلاف دیگران که چنین سابقه ای نداشتند و بعد از پذیرش جایگاهی وام دار کسی نخواهم بود و مطابق قوانین و مقررات در یک چارچوب خاص و معین حرکت خواهم کرد و از شعار دادن که سال ها  با آن موجه بودیم پرهیز خواهم کرد چرا که همیشه منافع ملی بر منافع فردی ارجعیت دارد.

ایشان در ادامه صحبت های خود در خصوص فرودگاه بهرگان در حوزه انتخابیه خوداضافه کرد: این قول را قویا خواهم داد که پس از موفقیت در انتخابات، بحث توسعه فرودگاه بهرگان را به طور جدی دنبال خواهم کرد تا شاهد پروازهای روزانه در این فرودگاه جهت رفاه حال مردم باشیم.

غلامرضا هوایی در پایان صحبت های خود با اشاره به بحث توسعه نیروی انسانی در حوزه انتخابیه خود بیان داشت:همواره موضوع نیروی انسانی بومی در تمامی عرصه ها به ویژه مسئله اشتغال و پست های مهم د‌ولتی از دغدغه های اصلی من در بحث ورود به انتخابات بوده است چرا که‌ ما همیشه از ظرفیت های خوبی جهت توسعه نیروهای بومی و توانمند بر خوردار بوده ایم.



















 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124797