کد خبر: 124756 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 28 بهمن 1398 - 14:08
غلامرضا هوائی در ستاد انتخاباتی خود در جزیره خارگ:
استقبال با شکوه از غلامرضا هوائی در جزیره خارگ/ با اجرای طرح جامع خارگ مشکل اسناد املاک حل خواهد شد / تصاویر

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس در ستاد انتخاباتی خود در جزیره خارگ گفت: با اجرای طرح جامع شهری جزیره خارگ بسیاری از مشکلات از جمله اسناد املاک حل خواهد شد.به گزارش اتحاد خبر، دکتر غلامرضا هوائی با اشاره به انتخابات پیش رو، تصویب و اجرای طرح جامع شهری در جزیره خارگ را از جمله برنامه های خود در صورت ...

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس در ستاد انتخاباتی خود در جزیره خارگ گفت: با اجرای طرح جامع شهری جزیره خارگ بسیاری از مشکلات از جمله اسناد املاک حل خواهد شد.

به گزارش اتحاد خبر، دکتر غلامرضا هوائی با اشاره به انتخابات پیش رو، تصویب و اجرای طرح جامع شهری در جزیره خارگ را از جمله برنامه های خود در صورت راهیابی به مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح مشکل هویتی و مالکیتی اسناد و عقب ماندگی این جزیره حل خواهد شد.

دکتر هوائی در ستاد انتخاباتی خود از نابسامانی و کمبود وسایط نقلیه مسافربری در مسیرهای تردد خارگ، گناوه و بوشهر انتقاد کرد و افزود: خارگ با سال ها تحمل رنج و درد ناشی از جنگ و طبعات پس از آن هنوز در خور زندگی برای مردم بومی جزیره و کارکنان حاضر در آن نیست.

وی قول داد پس از ورود به مجلس اسکله ای باری در یکی از بنادر گناوه یا ریگ احداث شود و در عین حال اسکله های موجود در خارگ و گناوه توسعه و سامان دهی یابد.

دکتر هوائی افزود: با خرید کشتی های بزرگ شب رو و با ایمنی و ظرفیت بالا تردد بین خارگ، بوشهر و گناوه را شبانه روزی و برای همیشه پایدار خواهیم کرد.

استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران به مردم جزیره خارگ توصیه کرد: با آگاهی، اطلاع کافی و با مطالعه سوابق و شنیدن حرف های نامزدها نسبت به انتخاب نماینده اصلح اقدام کنند تا توسعه جزیره خارگ به سرعت آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه من اهل مداخله در کارهای ریز نیستم ادامه داد: در وهله اول دست یاری به سوی همه دراز خواهم کرد تا جزیره خارگ به سمت شکوفایی حرکت کند.

دکتر هوائی راه اندازی کشتی های بزرگ شب رو در ساعات مختلف، برقراری پرواز روزانه فرودگاه بهرگان، راه اندازی هواپیماهای بومی لیان ایر در بوشهر، احداث مجموعه های ورزش های آبی و تجهیز درمانگاه یا بیمارستان جزیره خارگ و فعال کردن بخش گردشکری را از دیگر برنامه های خود دانست.

























لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124756