کد خبر: 124691 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1398 - 17:41
غلامرضا هوائی در بدو ورود به اسکله خارگ:
افرایش ظرفیت تردد با خرید کشتی های بزرگ شب رو/ احداث اسکله باری در بنادر ریگ یا گناوه / تصاویر

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس در بدو ورود به اسکله خارگ گفت: با خرید کشتی های بزرگ شب رو و با ایمنی و ظرفیت بالا تردد بین خارگ، بوشهر و گناوه را شبانه روزی و برای همیشه تردد را پایدار خواهیم کرد. به گزارش اتحاد خبر، دکتر غلامرضا هوائی امروز عصر در بدو ورود به اسکله خارگ از نابسامانی و کمبود وسایط نقلیه ....

اتحاد خبر: دکتر غلامرضا هوائی کاندیدای دوره یازدهم انتخابات مجلس در بدو ورود به اسکله خارگ گفت: با خرید کشتی های بزرگ شب رو و با ایمنی و ظرفیت بالا تردد بین خارگ، بوشهر و گناوه را شبانه روزی و برای همیشه تردد را پایدار خواهیم کرد.



به گزارش اتحاد خبر، دکتر غلامرضا هوائی امروز عصر در بدو ورود به اسکله خارگ از نابسامانی و کمبود وسایط نقلیه مسافربری در مسیرهای تردد خارگ، گناوه و بوشهر انتقاد کرد و افزود: خارگ با سال ها تحمل رنج و درد ناشی از جنگ و طبعات پس از آن هنوز در خور زندگی برای مردم بومی جزیره و کارکنان حاضر در آن نیست.


دکتر هوایی قول داد پس از ورود به مجلس اسکله ای باری در یکی از بنادر گناوه یا ریگ احداث شود و در عین حال اسکله های موجود در خارگ و گناوه توسعه و سامان دهی یابد.

وی افزود با خرید کشتی های بزرگ شب رو و با ایمنی و ظرفیت بالا تردد بین خارگ، بوشهر و گناوه را شبانه روزی و برای همیشه تردد را پایدار خواهیم کرد.








































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124691