کد خبر: 124674 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1398 - 10:31
رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان بوشهر خبر داد
شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های استان بوشهر تشکیل شد

اتحادخبر: رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر از تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان بوشهر خبر داد.الماس گشتاسبی صبح یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات صداوسیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: داوطلبان با رعایت اخلاق انتخاباتی، بایدها و نبایدهای مراحل مختلف انتخابات را ...

اتحادخبر: رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر از تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان بوشهر خبر داد.

 شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های استان بوشهر تشکیل شد

 الماس گشتاسبی صبح یکشنبه در جلسه ستاد انتخابات صداوسیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: داوطلبان با رعایت اخلاق انتخاباتی، بایدها و نبایدهای مراحل مختلف انتخابات را سرلوحه کار تبلیغات قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم تخلفات کاندیدا را گزارش دهند اضافه کرد: مردم در انتخابات پیشرو نیز هدایت فعالیت‌ها را بر عهده‌دارند و با ارائه گزارش تخلفات و جرایم پیگیری خواهند کرد.

گشتاسبی تصریح کرد: قانون مداری، عدالت در شرایط تبلیغات و استفاده نکردن از امکانات دولتی عمومی و حتی خصوصی در صورت رضایت نداشتن افراد و سایر تخلفات انتخاباتی مدنظر باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: انتخابات در همه شهرهای بوشهر به صورت زنده از صداوسیما پخش می‌شود.

سید حسین ناظر بیان کرد: انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستان‌های استان بوشهر ضروری است.

وی تصریح کرد: روز دوم اسفند و در یک عملیات ویژه رسانه‌ای روند برگزاری انتخابات از ۱۵ نقطه و از همه شهرستان‌های استان بوشهر به صورت زنده از صداوسیما پخش می‌شود.

ناظر گفت: حدود ۵۰ هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل‌ویک سال انقلاب اسلامی از شبکه استانی و ملی صداوسیما پخش‌شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: این فعالیت‌های رسانه‌ای حاصل پشتوانه فکری بیش از ۵۰ پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیئت‌های اندیشه ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمان‌های مردم نهاد و ستادها و هیئت‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و قضائی استان بوشهر است.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124674