کد خبر: 124600 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 بهمن 1398 - 09:42
دکتر غلامرضا هوائی در جمع هواداران خود در مسجد قرآن بوشهر مطرح کرد؛
تاسیس هواپیمایی بومی " لیان ایر " در بوشهر/ برخورداری نیروهای بومی از ظرفیت های موجود اشتغال در استان

اتحاد خبر: غلامرضا هوائی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شامگاه جمعه ۲۵ بهمن ماه در جمع هواردارن خود و سایر اقشار مردم در مسجد قرآن شهر بوشهر به ایراد سخنرانی و تشریح برنامه های خود در آستانه انتخابات پیش رو پرداخت .این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به جایگاه و اهمیت...

اتحاد خبر: غلامرضا هوائی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شامگاه جمعه ۲۵ بهمن ماه در جمع هواردارن خود و سایر اقشار مردم در مسجد قرآن شهر بوشهر به ایراد سخنرانی و تشریح برنامه های خود در آستانه انتخابات پیش رو پرداخت .


به گزارش اتحاد خبر؛ این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابتدای صحبت های خود با اشاره به جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در چهل سال گذشته پستی و بلندی های زیادی را پشت سر گذاشته است و با توجه به چالش هایی که در جامعه وجود داشته است در حل مشکلات مردم از توانایی لازم برخوردار نبوده است .

دکتر غلامرضا هوائی در خصوص مشکلاتی که در جامعه موجود است و توسط نمایندگان مردم و مجلس در سنوات گذشته برطرف نشده است اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات موجود در جامعه با وجود تلاش های زیادی که توسط مسئولین صورت گرفته است، به دلیل نداشتن تخصص اجرایی، توانایی و کیفیت کار نمایندگان سابق بوده است که متأسفانه نظارت کافی بر کار و عملکرد دولت ها نداشته اند و باعث بروز  مشکلات و بی توجهی هایی در این چند سال شده است.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه های اجرایی خود برای انتخابات پیش رو افزود: استان بوشهر از زیربناهای توسعه ای نظیر راه آهن، فرودگاه، مناطق آزاد تجاری، سد آب شیرین جهت کشاورزی، صنعت تفریحی و گردشگری بی بهره است که راه حل همه این مسائل با تعامل مناسب توسط نمایندگان مجلس حاصل می شود که متأسفانه به دلیل نداشتن تخصص های لازم و تجربه کار اجرایی از داشتن آن ها در حوزه انتخابیه خود و استان محروم مانده ایم.
ایشان همچنین در صحبت های خود با مردم در مورد احیا و باز گشایی گمرک بوشهر بر روی کالاهای تجاری، تأسیس هواپیمایی لیان ایر در بوشهر، توسعه نیروی انسانی و موضوع مهم اشتغال جوانان که از ظرفیت بالای ۳ الی ۴ هزار نفری در سطح استان برای بکار بگیری نیروهای بومی برخوردار است، راه حل های لازم برای برون رفت از شرایط موجود را ارائه دادند.
گفتنی است غلامرضا هوائی در  پایان صحبت های خود با مردم در مسجد قرآن شهر بوشهر، پاسخگوی پرسش های مردم درمورد مسائل مختلف جامعه و انتخابات دوم اسفند ماه بود.






لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124600