کد خبر: 124541 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 بهمن 1398 - 09:35
معاون آموزش و پرورش استان بوشهر:
استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهد داشت

اتحادخبر:  معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزشی استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

اتحادخبر:  معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز آموزشی استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهد داشت  عبدالرضا بندری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ تعداد قبول‌شدگان نهایی برای تحصیل در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در برخی از استان‌های کشور به میزان ظرفیت ایجادشده نبوده است

وی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای تأمین و تربیت بخشی از نیروی انسانی موردنیاز آموزشی خود در برخی استان‌ها ازجمله استان بوشهر در برخی از کد رشته‌ها تکمیل ظرفیت خواهد داشت.

 

بندری اظهار داشت: داوطلبان واجد شرایط در صورت داشتن نمره کل نهایی ۶۵۰۰ و بالاتر می‌توانند بر اساس بعضی از شرایط اعلامی سازمان سنجش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که قبلاً در یکی از کد رشته‌های دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش معرفی‌شده‌اند ولی به علت مواردی از جمله پزشکی، معدل و سن واجد شرایط نبودند مجاز به ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: داوطلبانی که دلیل مردودی آن‌ها فقط نداشتن حد نصاب لازم در مصاحبه اختصاصی بوده، مجاز به انتخاب رشته مجدد در این مرحله تکمیل ظرفیت خواهند بود.

 

بندری گفت: داشتن حداقل معدل کل ۱۴ در دوره متوسطه دوم و برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه و همچنین نمره علمی ۶۵۰۰ که گفته از شرایط بسیار الزامی برای شرکت در تکمیل ظرفیت است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت ۴۶ نفر جذب خواهد کرد خاطرنشان کرد: این تعداد نیرو برای آموزش ابتدایی جذب می‌شوند که با توجه به ظرفیت استان، ۴ زن و ۴۲ مرد می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124541