کد خبر: 124538 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 24 بهمن 1398 - 09:24
شورای آموزش و پرورش گناوه در استان بوشهر برتر شد

اتحادخبر:  شورای آموزش و پرورش گناوه به عنوان شورای برتر در بین شهرستان‌های استان بوشهر در سال جاری انتخاب شد.

اتحادخبر:  شورای آموزش و پرورش گناوه به عنوان شورای برتر در بین شهرستان‌های استان بوشهر در سال جاری انتخاب شد.

 شورای آموزش و پرورش گناوه در استان بوشهر برتر شد

رئیس اداره امور شوراها و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش وپرورش استان بوشهر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گناوه گفت: در انتخاب شورای آموزش وپرورش برتر با وسواس بسیار خاص و ملاک و معیارهای تعیین شده امتیازبندی و ارزشیابی می‌شوند که بندرگناوه با دارابودن شرایط لازم در استان بوشهر اول و برتر شد.

نعمت الله جوهری فرد  افزود: شورای آموزش و پرورش گناوه با کارآیی و عملکرد مناسب توانست در یک رقابت نزدیک و حساس امتیازات بیشتری کسب و به این موفقیت دست یابد.

وی اظهارداشت: یکی از عملکرد بسیار خوب شورای آموزش و پرورش گناوه احداث سالن رفاهی برای فرهنگیان بدون اعتبار ملی بود که مجموعه‌ای بسیار ارزشمند است.

رئیس مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: این موفقیت در سایه همکاری و تعامل اعضای شورا از جمله فرماندار و امام جمعه بدست آمد و افتخاری برای گناوه است.

وی از شهرداری بندرگناوه خواست تا مطالبه  آموزش وپرورش را که از محل درآمد بند ۳ ماده ۱۳ قانون شوراها تکلیف شده بپردازد.

جوهری فرد  گفت: اگرچه شهرداری مبلغی را از این محل پرداخت اما باتوجه به درآمدی که از ساخت و ساز و توسعه‌ در گناوه بدست می‌آورد، خیلی ناکافی است.

وی افزود: مباحثی  که در شورای آموزش و پرورش مطرح و مصوب و آورده و مزایایی برای این مجموعه داشته باشد نباید معطل بماند و بموقع اجرایی شود.

فرماندار گناوه از حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر و گفت:  امت اسلامی ایران همانگونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت گسترده‌ای داشتند در انتخابات دوم اسفند نیز حماسه آفرینی خواهند کردند.

غلامرضا مهرجو افزود:  در زمینه پرداخت مطالبه آموزش وپرورش از  شهرداری مصوب شود که از ظرفیت این مجموعه نسبت به تعهداتی که دارد استفاده شود.

وی اظهارداشت: جذب و جلب مشارکت‌های مردمی به تقویت بنیه مالی آموزش و پرورش کمک شایانی خواهد کرد.

فرماندار گناوه از تلاش و زحمات مدیر آموزش و پرورش و فرهنگیان این شهرستان تقدیر کرد و گفت: آموزش وپرورش و فرهنگیان شهرستان در زمینه برگزاری رویدادهای ملی از جمله انتخابات در زمینه تامین نیروی انسانی و فضاهای آموزشی سهم زیادی داشته‌اند.

امام جمعه گناوه گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال حال و هوای دیگری داشت و با نام و یاد شهدا و سیدالشهدای مقاومت سردار قاسم سلیمانی همراه بود و مردم پرشور و گسترده شرکت کردند.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: هرگاه حضور مردم در صحنه های انقلاب پررنگ بوده دشمن عقب نشینی کرده‌است.

وی گفت: فرهنگیان و معلمان چراغ جامعه و مشعل داران هدایت به شمار می‌آیند و در پیروزی انقلاب نقش برجسته‌ای داشته‌اند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: کسب رتبه برتر شورای آموزش وپرورش مایه افتخار برای شهرستان و اعضای آن است.

در پایان این آیین آموزش و پرورش گناوه از اعضای شورا تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

 

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124538