کد خبر: 124497 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1398 - 10:54
سردار سرلشکر صفوی در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر:
منحنی عمر صهیونیست رو به زوال است / در قرن جدید در جهان متغیری زندگی خواهیم کرد

اتحاد خبر: دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با گذشت 19 سال از اشغال افغانستان مظلوم و 17 سال از اشغال سرزمین عراق توسط آمریکایی ها و هم پیمانان غربشان و اشغال 72 ساله قبله اول مسلمین و سرزمین مسلمانان فلسطین توسط جنایتکاران انگلیسی، اکنون منحنی عمر صهیونیستی رو به زوال است. سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفری...

اتحاد خبر – ثریا شیری: دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با گذشت 19 سال از اشغال افغانستان مظلوم و 17 سال از اشغال سرزمین عراق توسط آمریکایی ها و هم پیمانان غربشان و اشغال 72 ساله قبله اول مسلمین و سرزمین مسلمانان فلسطین توسط جنایتکاران انگلیسی، اکنون منحنی عمر صهیونیستی رو به زوال است.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفری روز سه شنبه در راهپیمایی 22 بهمن بوشهر به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در بوشهر اظهار کرد: مردم بوشهر باید خود را برای حماسه دیگری در دوم اسفند یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت در سرنوشت کشور آماده کنند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در جهانی متفاوت با گذشته به سر می بریم، تصریح کرد: به نظر می رسد در قرن جدید جهان دیگری ایجاد خواهد شد و انقلاب کبیر اسلامی مردم به رهبری حضرت امام خمینی (رض) و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری سرآغاز این تغییر و تحولات منطقه ای، در غرب آسیا و محیط بین المللی و کشورهای اسلامی شده است.
سردار رحیم صفری بیان کرد: جهان جدید تغییرات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، تکنولوژیکی، زیست محیطی و رسانه های گروهی را تحت تاثیر قرار داده است.




سه عامل زمان، حرکت و فطرت بزرگترین اصل نظام هستی


وی با تاکید بر اینکه بزرگترین اصل در نظام هستی بر پایه سه عامل زمان، حرکت و فطرت است، ادامه داد: جهان گام های خودش را با سرعت بر می دارد و در حال دگرگون شدن است امروزه روند دگرگون شدن ما در آسیا بسیار سریع شده است. 
دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: امروزه عدالت خواهی انسانی و توانایی بشریت و مسلمانان سبب ایجاد نسل جدید در دوران بیداری اسلامی شده است و در اغلب موارد مشاهده می کنیم این تغییر و تحولات در منطقه پیرامون ایران و محیط بین المللی پس از یک تقابل ظهور می کند.
وی گفت: ملت انقلابی، متمدن و با فرهنگ ایران و مسئولان ایران برای استفاده از فرصت های پیش رو، چالش های احتمالی آینده و ساختن ایران قدرتمند با رفاه و آسایش عمومی ملت و تامین استقلال و منافع ملی و منطقه ای باید به سه عامل زمان، حرکت و فطرت و جبهه بندی جدید سیاسی، اقتصادی و امنیتی محیط جهانی توجه کند.
سردار صفری تاکید کرد: به نظر می رسد در زمان حاضر دو جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت و در مقابل آن جبهه استکبار آمریکایی صهیونیستی و همدستان آن ها در منطقه قرار گرفته است.

ملت افغانستان آمریکا را از کشورشان بیرون خواهند کرد


فرمانده اسبق سپاه پاسداران افزود: با اطمینان و یقین به شما مردم بوشهر بشارت می دهم با گذشت 19 سال از اشغال افغانستان مظلوم و 17 سال از اشغال سرزمین عراق توسط آمریکایی ها و هم پیمانان غربشان و اشغال 72 ساله قبله اول مسلمین و سرزمین مسلمانان فلسطین توسط جنایتکاران انگلیسی، اکنون منحنی عمر صهیونیستی رو به زوال است.


دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه طرح معامله قرن نفرت یک میلیارد و 600 میلیون مسلمان را علیه صهیونیست های جنایتکار بر خواهد انگیخت، خاطرنشان کرد: طرح خاورمیانه جدید آمریکایی ها با شکست رو به رو خواهد شد و روسیاهی آن برای برخی کشورهای عربی باقی خواهد ماند.
وی با تاکید بر اینکه آمریکایی های جنایتکار نه تنها رفاه و آسایش و امنیت را برای افغانستان به ارمغان نیاوردند، بلکه با کشت چند برابری مواد مخدر، سرمایه افغانستان را به یغما بردند، یادآور شد: ملت مبارز افغانستان همانگونه که قوای ارتش سرخ را طی 10 سال از افغانستان بیرون کردند همین سرنوشت مختوم را برای امریکایی ها رقم خواهند زد و به اذن الهی ملت افغانستان آمریکایی ها را از کشورشان بیرون خواهند کرد.
سردار صفری تاکید کرد: دولت عراق موظف است مصوبه طرح اخراج آمریکا از عراق را اجرا کند.
وی با اشاره به اینم رژیم صهیونیستی روزها و شب های سختی را در پیش رو خواهد داشت، بیان کرد: پیش روی های ارتش و نیروهای مردمی سوریه به حول و قوه الهی به بیرون کردن نیروهای بیگانه اشغال گر و سرانجام آزادی شرق فرات منجر خواهد شد.
دستیار مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: مردم مظلوم و مقاوم یمن بیش از 5 سال مقاومت کردند و نگذاشتند کشورشان تصرف شود و کشورها و دولت های متجاوز را مجبور به عقب نشینی از یمن خواهند کرد و سرنوشت سیاسی کشورشان را خودشان تعیین خواهند کرد.

فرصت های چهارگانه انقلاب اسلامی


سردار صفری گفت: جبهه مقاومت به رهبری ایران از عراق، سوریه، لبنان، یمن و با همکاری برخی از کشورهای دیگر همچون روسیه و ترکیه در حال پیروزی است و جبهه آمریکایی و صهیونیستی در حال شکست و عقب نشینی از کل منطقه غرب آسیا است.
وی افزود: ثبات سیاسی و اقتدار نیروهای مسلح ایران در تامین امنیت کشور و منطقه از خلیج فارس تا مدیترانه، موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی ایران و صادرات غیر نفتی،  وجود زیربناهای علمی و تخصصی و ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی و قدرت برای حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی از فرصت های انقلاب اسلامی هستند.


فرمانده اسبق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: استان بوشهر با سواحل زیبا و پیشرفت و آبادانی در جذب گردشگر نوروزی و داشتن مقام اول صادرات غیرنفتی و ظرفیت بالا در صید و پرورش میگو دارای امتیازات زیادی است که جزو فرصت های انقلاب اسلامی است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124497