کد خبر: 124486 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1398 - 10:04
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛
خروش انقلابی دریادلان گناوه‌ای در سالروز پیروزی انقلاب

اتحادخبر: مردم دریادل گناوه با خروش انقلابی و دریایی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بهار چهلمین و یکمین سالروز انقلاب اسلامی را باشکوه هرچه تمام تر گرامی داشتند.

اتحادخبر: مردم دریادل گناوه با خروش انقلابی و دریایی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بهار چهلمین و یکمین سالروز انقلاب اسلامی را باشکوه هرچه تمام تر گرامی داشتند.

خروش انقلابی دریادلان گناوه‌ای در سالروز پیروزی انقلاب

 در طلیعه چهل و یکمین بهار آزادی، راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و شعور مردم انقلابی و ولایتمدار گناوه از میدان امام (ره) این بندر تا مصلی جمعه برگزار شد.

دریادلان گناوه ای با حضور انبوه، منسجم و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن روز حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها، طلوع فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با سهیم شدن خود جشن گرفتند و یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

اقشار مختلف مردم بندر گناوه پرشورتر و گسترده‌تر از سال‌های پیش با لبیک به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله) در میدان امام (ره) این شهر حضور یافتند و همه اقشار از پیرو جوان و زن و مرد، کودک و نونهال در صفوفی متحد و منسجم حرکت خود را از این محل با شعارهای انقلابی آغاز و پس از طی مسیر خیابان‌های شهر در مصلای جمعه تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در طول مسیر با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، با ابراز تنفر و انزجار از ظالمان و استکبار جهانی و ایادی وابسته، بار دیگر وفاداری و پای بندی خود را به نظام و ارزش‌های انقلاب به منصه ظهور رساندند.

این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن، یوم الله یوم الله، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، با رهبر خود همه در بیعتیم، مدافعان حرم عترتیم، مرگ بر فتنه گر و منافق، شعارهایی راهپیمایان بود که در این شهر طنین انداز شد.

در پایان راهپیمایان در مصلای جمعه تجمع کردند..

فرماندار گناوه در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور و شعور و انقلابی مردم شهرستان گناوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: امروز ملت شریف و غیور ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در عمل اقتدار ملی و مانور وحدت و همبستگی خود را به به جهانیان نشان داده و بیعت خود را با آرمان‌های بلند انقلاب و امام (ره)، شهدا و رهبری تجدید کردند و حماسه دیگر و به یادماندنی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به نام خود ثبت کردند.

غلامرضا مهر جو افزود: مردم ولایتمدار شهرستان گناوه همواره همراه با نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف بوده و پایبندی و وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های آن اثبات کرده‌اند.

فرماندار گناوه با تقدیر از برگزارکنندگان برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان و ستاد دهه فجر گفت: علیرغم هیاهوی تبلیغاتی و رسانه‌ای و فشارهای حداکثری آمریکا بر کشورمان، در کنار برنامه‌های مختلف فرهنگی، تعداد ۵۵ پروژه با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر در شهرستان گناوه افتتاح یا اجرایی شد که در خدمت رسانی به مردم و پیشران توسعه بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: درحالیکه ۸۰ هزار نفر جمعیت شهرستان در شهر سکونت دارند اما در توزیع اعتبار و خدمت رسانی به روستاها عدالت رعایت و گام‌هایی مؤثری برداشه شد و ۲۶ میلیارد تومان پروژه در زمینه عمران روستایی در روستاهای شهرستان در راستای خدمت رسانی به روستاییان شهرستان در دهه فجر امسال افتتاح یا اجرا شد.

مهرجو افزود: در دولت تدبیر و امید از ابتدای سال ۹۲ تا ۹ ماه امسال هزار و ۷۳۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری‌های شهرستان گناوه اختصاص و صرف خدمات رسانی به مردم شد.

وی گفت: پروژه‌های خوبی در حوزه عمران در شهرستان در دست اجرا است که در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

فرماندار گناوه ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات دوم اسفند گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات دوم اسفند حضوری باشکوه و حداکثری خواهند داشت و دشمنان را همچون همیشه ناامید خواهند کرد.

برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای سرود، مداحی از دیگر برنامه‌های این راهپیمایی بود که در پایان قطعنامه‌ای سراسری قرائت و با تکبیر حاضران تأیید شد.

 

 

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124486