کد خبر: 124483 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 بهمن 1398 - 09:54
فرماندار تنگستان:
راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و عزم ملی است

اتحادخبر:  فرماندار تنگستان گفت: ایام دهه فجر را برای کشور ایامی بی‌بدیل است و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و عزم ملی است.

اتحادخبر:  فرماندار تنگستان گفت: ایام دهه فجر را برای کشور ایامی بی‌بدیل است و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و عزم ملی است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و عزم ملی است

 عبدالحسن رفیعی پور صبح سه‌شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تشکر از حضور حماسی ملت بزرگ ایران اظهار داشت: ملت ایران در دهه فجر توانست با عزم راسخ خود و با رهبری امام بزرگوار که رهبری بی‌نظیر در دنیا بود، بنای پوسیده و فاسد چند هزارساله استبداد، ظلم، فساد، سلطه بیگانگان و لگدمال شدن مردم را واژگون و بنای مردم‌سالاری را به‌جای آن پایه‌ریزی کند.

وی وحدت و همدلی را شاه‌بیت حرکت اسلامی در کشور عنوان کرد و افزود: وحدت و همدلی از نیازهای اصلی رسیدن به هدف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به وحدت و همدلی نیازمند مفاهیم مشترکی چون ظلم‌ستیزی، استبداد ستیزی، ایثارگری، حاکمیت مردن، پاسداشت خون شهدا و تبعیت از مقام معظم رهبری است.

رفیعی پور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند، اظهار داشت: انتخابات برای کشور، فرصت و برای دشمنان تهدیدی بزرگ است.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات و حضور پرشور و حماسی همگانی مردم در انتخابات، تضمین‌کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود.

رفیعی پور بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، انتخابات نشان‌دهنده «عظمت، اقتدار و بصیرت ملی» بوده و اگر در کشور مشکلات و گرفتاری‌هایی وجود دارد که برخی ناشی از تحریم‌ها و علت برخی هم مشکلات دیگر است، اما باوجوداین مشکلات، مردم به دلیل آنکه در انتخابات موضوع آبروی نظام و امنیت کشور در میان است، به میدان خواهند آمد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی معادله قدرت در جهان به هم خورد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر یک وزنه سیاسی قدرتمند در جهان به‌حساب می‌آید و دشمنان و بدخواهان چه بخواهند و یا نخواهند، چه این موضوع را درک کنند و یا نکنند، انقلاب اسلامی موازنه قدرت را در جهان برهم زده است و غربی‌ها سال‌ها است که می‌خواهند شرایط را به وضعیت قبل بازگردانند.

 

 

 

مهر

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124483