کد خبر: 124449 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 بهمن 1398 - 10:29
پروژه آبرسانی مجتمع روستایی دمیگز افتتاح شد

اتحادخبر : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: پروژه آبرسانی مجتمع روستایی دمیگز که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شده بود با حضور استاندار افتتاح شد.

اتحادخبر: روح الله طاهریان پور روز یکشنبه در این آیین گفت: خط انتقال این پروژه ۱۶ کیلومتر و شبکه توزیع آب ۶ کیلومتر است که برای اجرای آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: این مجتمع آبرسانی به ۶ روستا شامل روستاهای کورک، کمال احمدی ، دمیگز جنوبی، میانی و شمالی و کالو آبرسانی می‌کند.

استاندار بوشهر در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز با تقدیر از فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: با توجه به محدودیت های مالی که در کشور وجود دارد اما این پروژه با جدیت دنبال و در ۵ ماه افتتاح شد.




عبدالکریم گراوند اضافه کرد: در این دولت به دنبال این بودیم که بدون حاشیه، نوکری مردم را بکنیم و دولت با همه تحریم ها و مشکلات مالی، روند توسعه کشور را متوقف نکرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سفر رییس جمهور به استان در سال گذشته برکات زیادی برای استان داشت، اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی در کشور روز گذشته ۱۳ میلیارد تومان از پروژه های مصوب سفر رییس جمهور افتتاح شد و این امر نشان از همت دولت برای توسعه کشور است.

وی افزود: کار کردن در شرایط سخت هنر است و مدیریت استان تصمیم بر این گرفت که منابع مالی را هدفمند هزینه کند و با همین روش مشکلات آب در استان مدیریت شد و پروژه مهم فاضلاب در بوشهر رو به اتمام است.
نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌بینیم در وجود تحریم‌های ظالمانه چنین پروژه‌های ارزشمندی افتتاح می‌شود نشان از تدبیر و برنامه ریزی در مسئولان استان است.
سکینه الماسی افزود: انتظار است با تداوم این روند روز به روز شاهد بهبود وضعیت تامین آب شرب استان باشیم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124449