کد خبر: 124447 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 18:45
دعوت ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان از جامعه ورزش و جوانان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

اتحاد خبر: علی محمد کمارج حاجی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان  با ارسال پیامی از جامعه ورزش و جوانان دشتستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

اتحاد خبر: علی محمد کمارج حاجی ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان  با ارسال پیامی از جامعه ورزش و جوانان دشتستان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

 

 

 

در پیام کمارج حاجی آمده است:

به نام خدا

ایام الله دهه فجر تجلی اراده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برای مبارزه با استبداد، استعمار و استثمار است. مردم غیور و غیرتمند این سرزمین که پس از سالها رشادت و از جان گذشتگی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را به ثمر نشاندند،  نشان دادند که هیچ قدرت جهانی توانایی مقابله با اتحاد، همبستگی و ایمان راسخ ملت ایران اسلامی را ندارد.

امروز در حالی ورود نظام جمهوری اسلامی ایران به چهل و یکمین سال حیات خویش را گرامی می داریم که این ایام با شهادت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و این امــر رسالت مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مضاعف می سازد

جامعه ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نیز اعم از کارکنان ،  روسای هیات های ورزشی ، ورزشکاران ، پیشکسوتان ، داوران ، مربیان ، مسئولان ورزشی و نیز جوانان مؤمن و انقلابی شامل تشکّل ها و اعضای سازمان های مردم نهاد که برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود،همگام با دیگر آحاد مردم خداجوی شهرستان با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خالق صحنه های ایستادگی و دلدادگی مردم به اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت مطلقه فقیه خواهند بود."

 

 

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124447