کد خبر: 124417 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 08:48
با حضور فرماندار دشتستان؛
نمایشگاه دهه فجر افتتاح شد/ بهره‌ برداری از ٣ پروژه عمرانی+تصاویر

اتحادخبر: فرماندار دشتستان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی‌ روز یکشنبه سه پروژه عمرانی به ارزش دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان را افتتاح کرد. با حضور فرماندار دشتستان و مدیران استانی و شهرستانی امروز ابتدا نمایشگاه دهه فجر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری برازجان افتتاح شد.در ادامه فرماندار دشتستان به همراه مدیران استانی و...

اتحاد خبر - مهشید شهنه مطلق: فرماندار دشتستان به همراه مدیران دستگاه های اجرایی‌ روز یکشنبه سه پروژه عمرانی به ارزش دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، با حضور فرماندار دشتستان و مدیران استانی و شهرستانی امروز ابتدا نمایشگاه دهه فجر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری برازجان افتتاح شد.

در ادامه فرماندار دشتستان به همراه مدیران استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای روستای جتوط ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با خانواده معظم شهید سید اصغر هاشمی راد دیدار کردند.



همچنین از پارک آبشار تل سرکوه با مساحت ده هزار و 142 مترمربع و با میزان اعتبار 470 میلیون تومان تاکنون برای فاز اول، بازدید کردند.

پروژه دو مورد بند سنگی و ملاتی به ارتفاع شش متر با میزان اعتبار یک میلیارد و 95 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 98 در حوزه آبخیز سیاه منصور بخش سعدآباد افتتاح شد.

اهداف این پروژه مهار آب های سطحی، کنترل، پخش و بهره برداری از سیلاب، تغذیه سفره های آب زیرزمینی، افزایش آبدهی چاه های کشاورزی و جلوگیری از فرسایش و رسوب است‌.

در ادامه خیابان مجتهد مزارعی وحدتیه با میزان اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان و طول پنج هزار و 200 مترمربع با عملکرد تملک و عقب نشینی املاک واقع در مسیر، پیاده روسازی، زیرسازی و آسفالت معابر و جابجایی تاسیسات آب، گاز و برق افتتاح شد.

کارگاه آموزشی و تولیدی در رشته چرم و حصیر بافی با تعداد اشتغال دو نفر و عملیات کارآفرینی و همچنین زمین چمن مصنوعی با زیربنای هزار و 200 مترمربع و میزان اعتبار 500 میلیون تومان در مدت 20 روز با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در روستای نظرآقا افتتاح شدند.































































































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124417