کد خبر: 124388 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 07:31
فال روزانه ۲۱/ ۱۱/ ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه 98/11/21

اتحادخبر: فال روزانه 98/11/21

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی سرشار از انرژی و نشاط را آغاز خواهید کرد و در این سال به‌رغم اینکه با مشکلاتی روبرو می‌شوید، اما انگیزه و انرژی بیشتری نسبت به حل این مشکلات خواهید داشت و دشواری‌های سال تولدتان را کوچک و ناچیز خواهید دید. در سال‌های زندگی‌تان رویکردی عاقلانه و با تدبیر به زندگی‌ داشته‌اید و کوله‌باری از تجربه دارید، این تجربه‌ها را در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید به خدمت بگیرید و دستاوردهای خود را در این سال بیشتر کنید. مشکل مالی در ماه اسفند پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با تدبیر و درایت پشت سر بگذارید و به اطرافیان ثابت کنید که به تنهایی از عهده حل مشکلات‌تان بر می‌آیید. مرداد ماه سال آینده، زمان تفریح و خوشی شما است و در این ماه تا می‌توانید خوش بگذرانید. در ماه مهر سالی که از راه می‌رسد یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و مطمئن باشید کمک شما به این فرد از دید اطرافیان پنهان نمی‌ماند و به فردی انسان‌دوست و خیرخواه تبدیل خواهید شد. ماه آبان سال آینده، پرکارترین ماه سال تولد شما است و در این ماه شبانه‌روز کار کنید و به خاطر داشته باشید نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود. در ماه دی سال آینده با فردی روبرو می‌شوید و اگر تاکنون عاشق‌نشده‌اید، با اولین نگاه به این فرد دل خواهید باخت. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که دستاوردهای این سال به کوله‌بار تجربه‌های زندگی شما افزوده شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

قرار است در رقابت ورزشی یا هنری شرکت کنید، اما به لحاظ سلامتی وضعیت خوبی ندارید و بیمار شده‌اید، غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی شما بهبود پیدا می‌کند و فرصت کافی برای شرکت در این رقابت را پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. انسان مستبدی هستید و نظرات خود را به اعضای خانواده تحمیل می‌کنید، این رویکرد شما را به فرد ظالم و زورگویی در میان اهل منزل تبدیل کرده است، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اعمال‌نظر را کنار بگذارید و دست اطرافیان را در تصمیم‌های مهم زندگی باز بگذارید. رفتاری تحقیر‌آمیزی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و بر خلاف سلیقه وی رفتار می‌کنید. قبل از اینکه چنین رویکردی فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، از امروز اهمیت بیشتری به نظرهای ایشان بدهید و به‌ عقیده و نظر وی احترام بگذارید. قصد انجام کار جدیدی را دارید و برنامه‌های زیادی برای اجرای این کار کشیده‌اید، اما احتمال زیادی وجود دارد که در این برنامه‌ها، چیزی را از قلم انداخته باشید و این کار جدید با شکست روبرو شود. در نتیجه قبل از اینکه برای انجام این کار آستین بالا بزنید، یک بار دیگر تمام جوانب را بررسی نمایید و با دقت و احتیاط بیشتری مشغول به کار شوید. مدت زیادی است که فرصتی برای استراحت پیدا نکرده‌اید و شلوغی‌های کار و زندگی، شما را از خودتان غافل کرده است، امروز زمان مناسبی برای استراحت پیدا می‌کنید، این زمان را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهمیتی به رژیم‌غذایی‌تان نمی‌دهید و خوردن خوراکی‌های ناسالم سلامت شما را به خطر انداخته است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که به غیر از خوراکی‌های سالم، لب به هیچ غذایی نزنید. روز حساسی را شروع کرده‌اید و اگر مواظب امور مالی خود نباشید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. اعضای خانواده همکاری مناسبی با شما ندارند و به جای اینکه کمک‌حال شما باشند، برای انجام کارها چوب لای چرخ‌تان می‌گذارند. ادامه این وضعیت به نفع شما و دیگر اعضای خانواده نیست، در نتیجه در اولین فرصت با آنها صحبت کنید و از امروز رویکردی دوستانه را با اهل منزل در پیش بگیرید و پشتیبان یکدیگر باشید. امروز بعد‌ازظهر با فردی روبرو می‌شوید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، این فرد در اولین نگاه دل شما را خواهد برد. امروز کارها در محل کار یا منزل بر وفق‌مراد شما پیش نمی‌رود و کارها بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردید طول خواهید کشید. انسان تلاش‌گر و متواضعی هستید و به‌رغم اینکه زحمت‌های زیادی می‌کشید، اطرافیان این زحمت‌ها را به پای خودشان حساب می‌کنند و تلاش شما از دید بقیه نادیده گرفته شده است. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به گونه‌ای کار کنید که مزد تلاش خودتان را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وضعیت مالی خوبی ندارید و به فکر افزایش درآمد هستید، اما دیدگاه بلندمدتی ندارید و به دنبال درآمد از راه‌های سریع و کم دردسر می‌گردید، چنین رویکردی سود چندانی را روانه حساب‌های بانکی‌تان نمی‌کند و اگر به افزایش درآمد فکر می‌کنید، بهتر است برنامه‌ای بلند مدت داشته باشید و مطمئن باشید که از این راه به سود سرشاری خواهید رسید. امروز یکی از دوستان که رابطه نزدیکی با ایشان دارید، از شما درخواست کمک می‌کند. هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و مطمئن باشید ایشان کمک شما را فراموش نخواهد کرد. انسان خنده‌رویی نیستید و با عالم و آدم دعوا دارید، این رویکرد شما را به فردی بداخلاق تبدیل کرده و کسی تمایل به نشست‌و‌برخاست با شما را ندارد. قبل از اینکه وضعیت شما را به تنهایی سوق دهد، از در دوستی و محبت با اطرافیان وارد شوید و به آنها ثابت کنید که انسان مردم‌دار و مهربانی هستید. مدتی است که قصد انجام کاری جدید و خلاقانه را دارید اما شلوغی کارها و روزمرگی‌های زندگی شما را از انجام این کار باز داشته است، امروز بخت با شما یار است و زمان فراغتی دست می‌دهد تا این کار خلاقانه را انجام دهید. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای در می‌گیرید، سعی کنید این مشاجره را ادامه ندهید و در اولین فرصت شرایط آشتی را با عشق‌زندگی‌تان مهیا نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فردی باتجربه‌ و دنیا‌دیده‌ای آشنا خواهید و صحبت‌های این فرد تأثیر زیادی در فکر و عقیده شما خواهد گذاشت. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و امروز یکی از اطرافیان روشی را برای افزایش درآمد با شما در میان خواهد گذاشت و این روش سود چشمگیری را نصیب‌تان خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را شروع نکرده و امروز با ناراحتی از خواب بلند شده است. در چنین شرایطی طوری با عشق‌زندگی‌‌تان رفتار کنید که زمینه ناراحتی ایشان را فراهم نکند و مشاجره‌ای میان شما در نگیرد. به فکر افزایش درآمد هستید اما حوصله‌ای برای فراگرفتن مهارت‌های جدید ندارید و این قضیه شما را یک سروگردن عقب‌تر از دوستان‌تان قرار داده، امروز زمان خوبی است که این رویکرد را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که فراگیری مهارت‌های جدید، تأثیر مستقیمی در افزایش درآمد دارد. اعضای منزل از شما گله‌مند هستند که وقتی را با آنها سپری نمی‌کنید و دائم سرتان در کارهای‌ خودتان است. امروز زمانی را در کنار اهل منزل سپری کنید و به آنها ثابت نمایید که از هر فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده بهره می‌گیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخاوتمندی نیستید و دستی‌ گشاده ندارید، این رویکرد باعث شده تا اطرافیان شما را به عنوان فردی خسیس بشناسند. در نتیجه از امروز در کنار اینکه به فکر خودتان هستید، به فکر دیگران نیز باشید و با سخاوتمندی بیشتری با اطرافیان رفتار نمایید. از شرایط زندگی خود به‌هیچ‌وجه راضی نیستید و دائم گله می‌کنید. این وضعیت نه تنها گره‌ای از کارهای شما باز نمی‌کند، بلکه به لحاظ روانی نیز دائماً ناراحت و عصبانی می‌‌شوید. اجازه ندهید چنین رویکردی شما را نارحت و نگران کند و از امروز خودتان را مسئول مشکلات‌ زندگی‌تان بدانید و به جای اشکال‌تراشی و ایراد واردکردن به دیگران، آستین بالا بزنید و راه موفقیت را در پیش بگیرید. به لحاظ کاری قصد آغاز شراکت با فردی را دارید و قرار است سرمایه خود را با این فرد برای انجام کار و تجارتی هزینه کنید، امروز زمان خوبی برای شراکت نیست و بهتر است شرایط این شراکت را یک‌بار دیگر کاملاً بررسی نمایید و به ندای قلب‌تان گوش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است که می‌خواهد راز مهمی را با شما درمیان بگذارد، امروز زمان خوبی است که با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به ایشان ثابت نمایید که سنگ‌صبور خوب و قابل‌اطمینانی برای رازهای او هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و دائم نظرتان را تغییر می‌دهید، این روحیه اطرافیان را از شما دور کرده و کسی نظرهای‌تان را جدی نمی‌گیرد. امروز روز خوبی است که این رفتار را کنار بگذارید و با جدیت بیشتری زندگی را دنبال نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز در کنار شما نیست و به مسافرت یا منزل دوستان رفته و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این دوری دیری نخواهد پایید و در آینده بسیار نزدیک عشق‌زندگی‌تان پیش شما باز خواهد گشت. قصد انجام کار جدید و مهمی را دارید و می‌خواهید مبلغ گزافی از سرمایه‌تان را به این کار اختصاص دهید، اما روز خوبی برای آغاز کارهای مهم نیست و بهتر است این کار مهم را به آینده موکول نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

عازم سفری هستید، اما این سفر به صلاح شما نیست و حادثه‌های زیادی در این سفر در کمین شما نشسته‌، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول کنید یا اینکه اگر مجبور به سفر هستید، در این سفر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا صدمه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید نکند. دوستان و آشنایان را با گفتار و رفتارتان ناراحت می‌کنید و احترام اطرافیان را نگه نمی‌دارید. قبل از اینکه این وضعیت فاصله زیادی میان شما و اطرافیان ایجاد کند،‌ از امروز به بعد رفتاری شایسته و مناسب با دوستان و اطرافیان در پیش بگیرید و به آنها ثابت کنید که احترام خاصی برای آنها قائل هستید. امروز از خواب که بلند شده‌اید دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر هستید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و شب‌و‌روزی عاشقانه را با عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید. اهمیتی به گذر زمان نمی‌دهید و گذاشته‌اید روزها مانند برق و باد از پیش چشم شما عبور کند، در نتیجه قبل از اینکه کار از کار بگذرد و موقعیت‌های بیشتری را برای موفقیت از دست بدهید، امروز تصمیم بگیرید که قدر زمان را بیشتر بدانید و به گونه‌ای زندگی کنید که افسوس۶ گذشته را نخورید. روز خوبی را به لحاظ کاری شروع کرده‌اید و امروز اعضای خانواده یا همکاران به کمک شما می‌آیند و راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کارها را به پایان خواهید رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بعداز‌ظهر قرار است با دوستان و رفقای قدیمی بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذارنید، این موقعیت را مغتنم بدانید اما مواظب باشید که بیش‌از‌حد خرج نکنید و حواس‌تان به حساب‌و‌کتاب‌های امروز باشد. وضعیت درآمدی مناسب و باثباتی دارید و در چنین روزهایی که نگرانی مالی ندارید بهتر است قسمتی از درآمد خود را به انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید و به لحاظ فکری به آرامش برسید. سوء‌تفاهم‌های زیادی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این وضعیت رابطه شما را به خطر انداخته است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و اجازه ندهید این سوء‌تفاهم‌ها زمینه دوری و جدایی شما را فراهم کند. برنامه‌های زیادی برای پیشرفت و موفقیت دارید اما تاکنون شرایط را برای اجرای این برنامه‌ها مهیا ندیده‌اید، امروز زمان خوبی است که برنامه‌های خود را با دوستان و آشنایانی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند در میان بگذارید و از آنها درخواست کمک و مشارکت کنید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و اهل‌ انجام دادن به‌موقع کارها نیستید، قبل از اینکه این وضعیت به لحاظ کاری اعتبار شما را زیر سؤال ببرد، کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و از امروز تصمیم بگیرید که کاری به فردا موکول نشود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌ای عیب‌جو دارید و اطرافیان را به دلیل رفتارشان دائم سرزنش می‌کنید، امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به جای عیب‌جویی از دیگران، رویکردی دوستانه و محبت‌آمیز را با اطرافیان در پیش بگیرید. مدتی است که برای انجام کاری درخواست وام کرده‌اید اما تاکنون نوبت شما فرا نرسیده و خبری از وام نبوده است، خوشبختانه امروز بخت با شما یار است و قرعه این وام به نام شما خواهد افتاد. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، با فردی ملاقات خواهید کرد و این فرد آتش عشق را در دل شما روشن می‌کند. خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی و نشاط شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. امروز با فردی که مدت‌ها پیش با وی مشاجره‌ای داشته‌اید روبرو خواهید شد، این برخورد را به فال نیک بگیرید و به جای از سرگرفتن دعوا و مشاجره، با این فرد طرح صلح و دوستی بریزید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. انسان شوخ و بذله‌گویی هستید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که سر راه شما قرار می‌گیرد را با روحیه‌ای با نشاط پشت‌سر بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به همراه دوستان یا اعضای خانواده عازم سفری هستید، قدر لحظه‌لحظه این سفر را بدانید و خاطره‌های خوشی در کنار اعضای خانواده یا دوستان از این سفر به یادگار ببرید. مدت زیادی است که گرفتار مشکل مالی هستید و به هر دری که زده‌اید، پولی برای حل این مشکل فراهم نشده است، امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پولی به دست شما می‌رسد و این مشکل مالی برطرف خواهد شد. در محل کار یا منزل شما تغییری مهم صورت خواهد گرفت، از این تغییر استقبال کنید و این تغییر را به ابزاری برای پیشرفت بیشتر در کار و زندگی تبدیل نمایید. امروز به ناگاه به منزل یکی از دوستان دعوت می‌شوید و ایشان حسابی شما را تحویل خواهد گرفت و لحظه‌های خوبی را در کنار هم سپری می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای اثبات عشق‌اش به شما، هدیه‌ای برای‌تان خریده و امروز با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق‌تان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخت‌کوشی هستید و همیشه تا دیر وقت کار می‌کنید، امروز زمان مناسبی است که کمی از کار و تلاش فاصله بگیرید و به خودتان مرخصی بدهید. موقعیت‌های مالی زیادی در پیش‌روی خود دارید، در نتیجه بهتر است این موقعیت‌ها را سبک‌و‌سنگین کنید و بهترین فرصت را که احساس می‌کنید سود بیشتری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان می‌کند را انتخاب نمایید. یکی از اطرافیان یا اعضای منزل به موفقیت بزرگی دست‌یافته است و این قضیه باعث شده تا از آشنایی با چنین فردی به خودتان افتخار کنید. مدت زیادی است که رؤیای انجام کاری را در سر دارید و همیشه به این رؤیا فکر می‌کنید، امروز بخت به شما رو می‌کند و شرایط اجرای این آرزو مهیا می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و به هر قیمتی که شده به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید و این فرد حرف‌های ناپسندی را به شما می‌گوید، به جای اینکه پاسخ حرف‌های این فرد را بدهید، هرچه سریع‌تر گفتگوی خود را با وی تمام کنید و اجازه ندهید صحبت‌های ناشایست ایشان، روز شما را خراب کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

نبود اعتماد‌به‌نفس شما را از دستیابی به موفقیت منع کرده و دستاوردهای زیادی در زندگی ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با اعتماد‌به‌نفس بیشتری به نبرد مشکلات بروید. انسان ولخرجی هستید و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما خارج شده است، این وضعیت به‌غیر از ورشکستگی چیزی به دنبال ندارد و از امروز عنان خرج‌های زندگی را در اختیار بگیرید و با مدیریت‌مالی و صرفه‌جویی، آینده خود را تضمین نمایید. به لحاظ فکری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان هم‌عقیده نیستید و این رویکرد جلوی پیشرفت شما را گرفته است، امروز با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و ایشان را در جریان کامل برنامه‌های خود قرار دهید تا به لحاظ فکری با شما هم‌عقیده شود و به همراه عشق‌زندگی‌تان با مشکلات روبرو شوید. امروز برنامه‌ریزی کرده‌اید که وقتی را برای خودتان کنار بگذارید و به استراحت بپردازید، اما کار فوری در محل‌کار یا منزل پیش می‌آید و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124388