کد خبر: 124346 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 20 بهمن 1398 - 07:55
لیگ قهرمانان آسیا - گروه B
نبرد شهر خودروی ایران با قهرمان آسیا
اتحادخبر: تیم فوتبال شهر خودرو ایران دوشنبه ساعت 18 به مصاف تیم الهلال عربستان قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت.

اتحادخبر: شهر خودرو ایران با دو پیروزی مقابل حریف بحرینی و قطری به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسید تا ایران در معتبرترین مسابقات باشگاهی قاره کهن 4 سهمیه داشته باشد. شهر خودرو مشهد البته خیلی شانس ندارد و در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفته است. بازیکنان تیم شهر خودرو در اولین گام هم باید به مصاف تیم قدرتمند عربستان الهلال عربستان بروند. الهلالی که همین چند وقت پیش توانست جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد و یک تیم قدرتمند با بازیکنانی با کیفیت است.

 

شهر خودرو هم یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است که بازیکنان ارزشمند و توانمند ایرانی را در اختیار دارد اما مشکل اصلی شهر خودرو فشردگی مسابقات لیگ برتر و خستگی آنها قبل از دیدار با قهرمان آسیاست. برخی از کارشناسان شانس اندکی برای موفقیت شهر خودرو در این بازی قائل هستند اما فوتبال ایران و فوتبالیست‌های ایرانی پتانسیل بالایی دارند. جوانان ایرانی بارها از غیرممکن‌ها عبور کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند این مرتبه هم دلیلی ندارد که نتوانند از الهلال عربستان یکی از قدرتمند‌ترین تیم‌های قاره امتیاز بگیرند.

 

الهلال سال‌ها سابقه حضور در لیگ قهرمانان را دارد ولی شهر خودرو اولین حضورش را در این مسابقات تجربه می‌کند به همین دلیل کار شهر‌خودرو بسیار سخت است اما اگر پسران فوتبال مشهد بتوانند در اولین گام قهرمان مسابقات را متوقف کنند در آنصورت به خود باوری و اعتماد به نفس بیشتری می‌رسند و ادامه راه برایشان آسان تر خواهد بود.

 

الهلال صدرنشین لیگ عربستان است و شهر خودرو هم در رده پنجم لیگ برتر ایران قرار دارد.

 

کو هیونگ جین، داور اهل کره جنوبی این بازی مهم را قضاوت خواهد کرد.

 

دیگر دیدار این گروه بین تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الشباب الامارات از ساعت 14:30 برگزار می شود.

 

 

 

  فارس

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124346