کد خبر: 124313 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 19 بهمن 1398 - 09:30
بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت در بیمارستان نمازی شیراز

اتحادخبر: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های جدید حوزه سلامت در بیمارستان نمازی شیراز و به ارزش 30 میلیارد تومان، به بهره برداری رسید.

اتحادخبر: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های جدید حوزه سلامت در بیمارستان نمازی شیراز و به ارزش 30 میلیارد تومان، به بهره برداری رسید.

پروژه نمازی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جمعه 18 بهمن در آیین بهره برداری از پروژه های بیمارستان نمازی، گفت: بخش های «MRI» با زیربنای ۱۷۰ مترمربع، «سی تی سیمولاتور» با زیربنای ۱۰۰ مترمربع، بخش اتاق عمل با زیربنای ۶۰۰ مترمربع شامل پنج اتاق عمل جراحی اطفال مدرن، سالن غذاخوری، راهروی انتظار بازسازی شده رادیوتراپی و رونمایی از راهرو مشاهیر و مفاخر بیمارستان نمازی، از پروژه های افتتاح شده امروز بود.

 

مهرزاد لطفی با تاکید بر اینکه مجموعه سلامت فارس با تمام توان برای خدمات رسانی به مردم، تلاش می کند، افزود: در راستای گسترش عرصه های ارائه خدمات سلامت به مردم، بیش از ۴۸ پروژه عمرانی حوزه بهداشت و درمان در شیراز و شهرستان های استان فارس با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

براساس این گزارش، مهرداد شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز از پیگیری برای خرید چیلر سرمایشی بیمارستان نمازی با اعتبار پانزده میلیارد تومان خبر داد.

 

محمدصادق مسعودی، رییس بیمارستان نمازی نیز بهره برداری از بخش اتاق عمل اطفال را یکی از پروژه های مهمی برشمرد و گفت: این پروژه یکی از مجهزترین اتاق عمل های شیراز است که از لحاظ فنی، تمامی استانداردهای موردنیاز در آن رعایت شده است.

بیژن فاضل جهرمی مدیر بیمارستان نمازی نیز گفت: راهرو انتظار رادیوتراپی، به همت خانواده مرحوم « غلام عباس محسن پور» نیک اندیش عرصه سلامت با اعتباری به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بازسازی شده است.

 

 

 

ایسنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124313