کد خبر: 124163 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 16 بهمن 1398 - 07:36
فال روزانه ۱۶/ ۱۱/ ۱۳۹۸

اتحادخبر: فال روزانه 98/11/16

اتحادخبر: فال روزانه 98/11/16

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی فرخنده‌‌ای را با تولدتان آغاز می‌کنید و بخت با شما در این سال یار است و فرصت‌های زیادی برای شادی و تفریح در کنار دوستان و آشنایان خواهید داشت. اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، در سالی که با تولدتان شروع می‌شود با مشکلاتی نیز روبرو خواهید شد. این مشکلات به گونه‌ای نیست که شما را از پا در بیاورد و به تنهایی از عهده انجام آنها بر می‌آيید، در نتیجه از مشکلاتی که در سال تولدتان با آنها روبرو می‌شوید درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که در سال‌های آینده خبری از چنین مشکلاتی نباشد. در ماه اسفند با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید، این تصمیم آینده مالی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و توصیه می‌کنیم برای این تصمیم وسواس زیادی به خرج دهید و تصمیمی بگیرید که در آینده از آن پشیمان نشوید. در ماه اردیبهشت سال آینده فرصتی برای نشست‌و‌برخاست با افراد باتجربه‌ای را پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و پندواندرزهای آنها را به در زندگی به کار بندید. در ماه تیر سال آینده فرصت‌های مختلفی برای شادی و تفریح پیدا می‌کنید، از چنین فرصت‌هایی نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش‌بگذرانید. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید بیشتر از همیشه به اطرافیان محبت کنید و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که خاطره خوش آن برای همیشه در ذهن شما ماندگار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را سرشار از امید و نشاط شروع کرده‌اید و سعی کنید این احساس خوشایند را تا انتهای روز به همراه داشته باشید. به لحاظ مالی نیز روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پول چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمام پولی که بدست آورده‌اید را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای سرمایه‌گذاری در کار و تجارت کنار بگذارید و حاشیه درآمد‌های خود را گسترش دهید. مدتی است که خبری از دوستان قدیمی خود ندارید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده نمایید. در محل کار یا منزل تعامل خوبی با همکاران یا همسایه‌ها ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به بعد، رویکردی مردم‌دارانه در پیش بگیرید و رابطه‌ خود را با همکاران یا همسایه‌ها تقویت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز گرفتار بستر بیماری است و نگران وی هستید، در چنین شرایطی اولویت کارهای‌تان را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا زمانی که عشق‌زندگی‌تان بهبود کامل حاصل نکرده است، لحظه‌ای از پرستاری وی کوتاهی نکنید. وقت خود را بیش‌از‌حد تلف می‌کنید و به جای انجام کارهای مهم، سرتان را با تفریح و سرگرمی بند می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت شما را به لحاظ کاری از همقطاران‌تان عقب بیاندازد، از امروز مدیریت‌زمان را فرا بگیرید و به جای انجام کارهای غیرضروری، وقت خود را به کارهای مهم اختصاص دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که حال‌‌وروز خوشی ندارید و گرفتار بستر بیماری هستید، امروز از صبح که از خواب بلند‌شده‌اید احساس بهبود می‌کنید و تا چند روز آینده سلامتی خود را کاملاً پیدا می‌کنید. برنامه‌های واقع‌‌گرایانه‌ای برای زندگی ندارید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ درآمد، امروز وضع مالی خوبی نداشته باشید. قبل از اینکه این رویکرد شما را به ورشکستگی بکشد، از امروز با خودتان تصمیم بگیرید که به جای خیا‌ل‌پردازی و فکر کردن به کارهای غیرواقعی، برنامه‌های کاربردی و عملی برای زندگی‌تان ترسیم کنید و وضعیت مالی خودتان را بهبود بخشید. اهمیتی به پدر و مادر یا بزرگان فامیل نمی‌دهید و این افراد را حسابی از خودتان دلخور کرده‌اید، قبل از اینکه چنین رفتاری شما را به فردی منفور درمیان اعضای خانواده تبدیل کند، از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر به بزرگ‌ترها اهمیت بدهید و به خاطر داشته باشید که احترام پدر و مادر واجب است. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و نظرات ناراحت‌‌کننده‌ای درخصوص ایشان دارید، این وضعیت فاصله‌ای میان شما انداخته و شعله‌های عشق شما مانند سابق زبانه نمی‌کشد، قبل از اینکه چنین رویکردی فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، از امروز تصمیم بگیرید که رفتار نادرست با عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید و به غیر از سخن عشق و محبت با ایشان چیزی نگویید. مهارت‌های زیادی دارید اما این تخصص‌ها را همیشه دست‌کم گرفته‌اید و چنین وضعیتی باعث شده تا پیشرفت لازم را در کار نداشته باشید، از امروز اعتمادبه‌نفس بیشتری به خودتان داشته باشید و با خودباوری و استمرار در کار و تلاش، توانایی‌های خود را به اطرافیان ثابت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

میان شما و یکی از اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است، اما اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با برقراری صلح و آشتی با اعضای خانواده، به آنها ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. کارها و مسئولیت‌های محوله را نیمه‌تمام رها می‌کنید و این وضعیت باعث شده اطرافیان، شما را به عنوان فردی بی‌ملاحظه بشناسند و کار مهمی را به شما واگذار نمی‌کنند، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز با جدیت بیشتری کارها را انجام دهید و طوری کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. شخصیتی جذاب و مردم‌دوست دارید، از این روحیه برای گسترش دامنه دوستان جدید بهره بگیرید. امروز با اعتمادبه‌نفس زیادی از خواب بلند شده‌اید و کارهای خود را به لطف این اعتماد‌به‌نفس، راحت‌تر از همیشه به پیش ببرید. مدت‌های زیادی است که چیز مهمی را گم کرده‌اید، امروز بخت به شما رو می‌کند و این چیز مهم را پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما تدارک دیده و قصد دارد تا امروز را به روزی خاص و سرشار از عشق و محبت تبدیل کند، از این رویکرد نهایت استفاده را ببرید و شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اصلاً به سروروی خود نمی‌رسید و لباس‌های فاخری بر تن نمی‌کنید، امروز زمان آن فرا رسیده که دستی به سروروی خود بکشید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. به لحاظ مالی انسان ولخرجی هستید و حساب خرج‌های‌تان از دست‌ شما در رفته است، قبل از اینکه ولخرجی شما را به دردسر مالی بیاندازد، از امروز صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و تا می‌توانید پس‌انداز کنید. شخصیتی مردم‌دوست دارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای اطرافیان انجام می‌دهید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که افراد شرور و بدذات، از این روحیه سوء‌استفاده نکنند و شما را به دردسر نیاندازند. کارها را با تمرکز و سرعت‌عمل زیاد انجام نمی‌دهید و این قضیه باعث شده تا کارهای عقب‌مانده زیادی داشته باشید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با تمرکز و دقت بیشتری کارها را به پیش ببرید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان با خرید هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه ‌عاشق‌تان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

بی‌پرده سخن می‌گویید و گفته‌های رک و پوست‌کنده شما زمینه دلخوری یکی از دوستا‌ن‌تان را فراهم کرده است، امروز با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید گفته‌های شما رفاقت چند‌ین‌و‌چند‌ساله‌تان را به هم بزند. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از جانب یکی از اعضای خانواده پولی به دست شما می‌رسد، این پول را خرج هزینه‌های زندگی کنید و نگرانی‌های‌ مالی‌تان را خاتمه دهید. امروز بعد از ظهر قرار است با دوستان یا اعضای خانواده بیرون بروید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی و شادمانی را در کنار اهل منزل یا دوستان سپری کنید. مجلس عروسی در پیش دارید و یکی از نزدیکان شما راهی خانه‌بخت می‌شود، چنین روزهای فرخنده‌‌ای را مغتنم بدانید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای راه‌اندازی این مجلس عروسی انجام دهید. انسان رازداری نیستید و اسرار حرفه‌ای و کاری خود را پیش‌ هر کس و ناکسی برملا می‌کنید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را خواهد گرفت، بلکه اطرافیان شما را به عنوان فرد نامطمئنی قلمداد می‌کنند که حرف در دهانش بند نمی‌شود، در نتیجه از امروز رازداری در پیش بگیرید و اسرار حرفه‌ای خود را با کسی درمیان نگذارید. امروز یکی از دوستان نزدیک یا آشنایان از شما درخواست کمک می‌کند، اما به اندازه‌ای سرتان شلوغ است که قادر به کمک به این دوست نخواهید بود. در نتیجه از ایشان عذرخواهی کنید و به وی قول بدهید که در اولین فرصت هر کاری که از دست‌تان بر می‌آيد را برای ایشان انجام خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزهای پرتلاشی را گذرانده‌اید و امروز حسابی خسته‌ شده‌اید، در چنین شرایطی بیش‌ازحد به خودتان فشار نیاورید و قدری استراحت کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و سود خوبی از معامله‌های تجاری یا قراردادهای مالی روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. انسان خوش‌مشرب و مردم‌داری هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، از آنجایی که امروز به مهمانی یا مراسم رسمی دعوت هستید، از روحیه مردم‌داری خود برای بدست آوردن دوستان جدید استفاده کنید. فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و فضولی ایشان باعث شده تا ضرری به شما وارد شود، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و در اولین فرصت این فرد را وادار کنید تا سرش را از زندگی‌تان بیرون بکشد. اخلاق حرفه‌ای دارید و در محل کار رویکردی جدی و عمل‌گرا به انجام کارها به خرج می‌دهید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلات را راحت‌تر از همیشه از سر راه بر می‌دارید. سفری در پیش دارید، در این سفر به لحاظ تفریح بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت، اما فایده‌های این سفر تنها به تفریح خلاصه نمی‌شود و با کوله‌باری از تجربه و دست‌پر از مسافرت بر خواهید گشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما به لحاظ کاری یا خانوادگی به خطر می‌افتد، اما بهتر است چنین رفتاری را به روی عشق‌زندگی‌تان نیاورید و به ایشان ثابت کنید که دل‌ دریایی دارید و این کار ناشایست را بخشوده‌اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدت زیادی است که مشکلی ذهن شما را درگیر کرده و خواب و خوراک را از شما ربوده است، اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که امروز بخت با شما یار است و این مشکل را پشت‌سر خواهید گذاشت. عادت‌های ناپسندی دارید و این عادت‌ها شما را از اطرافیان دور کرده است، امروز زمان خوبی است که این عادت‌ها را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت کنید که تغییر کرده‌اید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد آغاز نکرده‌اید و اگر قصد خرید کالا یا عقدقراردادی را دارید، بهتر است شش‌دانگ حواس‌تان را حسابی جمع‌کنید، در غیر این‌صورت ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. روحیه‌ای خلاق و نوآورانه دارید و امروز ایده بکری به ذهن شما می‌رسد، روزی که سپری می‌کنید بهترین زمان برای ایده‌پردازی است و مطمئن باشید این ایده زندگی‌ شما را دگرگون خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را سپری نمی‌کند و احتمال ایجاد دلخوری میان شما و ایشان وجود دارد، چنین روزهایی را به گونه‌ای پشت‌سر بگذارید که آب در دل عشق‌زندگی‌تان تکان نخورد و زمینه دلخوری ایشان را فراهم نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و به آرزوی دیرینه خود خواهید رسید. مدتی است که خبری از بزرگان فامیل نگرفته‌اید و از آنها دلجویی نکرده‌اید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا سری به ریش‌سفید‌های فامیل بزنید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. رازی در سینه دارید و می‌خواهید این راز را با اطرافیان درمیان بگذارید، اما چنین کاری اشتباه محض است و بعضی از رازها باید برای همیشه سربه‌مهر باقی بمانند. به لحاظ عاشقی روز خوبی را شروع‌ نکرده‌اید و اگر مواظب رفتار و گفتار خود نباشید، کار ناشایستی از شما سر می‌زند و زمینه دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان فراهم می‌شود. امروز در محل کار به پیشرفت مهمی می‌رسید و این پیشرفت زمینه‌های موفقیت بیشتر را برای شما مهیا می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی پیش پولی به کسی قرض داده‌اید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که به رغم اینکه از فردی که به ایشان پول قرض داده‌اید، درخواست بازپرداخت پول خود را نکرده‌اید، این فرد امروز دِین خودش را به شما ادا می‌کند و پولی که گرفته است را باز می‌گرداند. یکی از آشنایان یا اعضای خانواده در بستر بیماری گرفتار شده و امروز حال‌و‌روز خوشی ندارد، در اولین فرصت سری به ایشان بزنید و در نگهداری و پرستاری از وی چیزی کم نگذارید. تخصص ویژه‌ای در کار و حرفه‌ خود دارید، اما همکاران و اطرافیان تاکنون به این تخصص شما پی نبرده‌اند، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان با مهارت‌های شما آشنا می‌شوند و مورد قدردانی قرار می‌گیرید. روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار چندانی برای انجام دادن ندارید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید استراحت و تفریح کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از همیشه عاشق شما است و عشق آتشین خود را با رفتار و گفتار به شما ثابت خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر زمینه شادی شما را فراهم می‌کند و روزتان را می‌سازد. مدتی است که می‌خواهید به انجام کارهای موردعلاقه‌تان بپردازید، اما فرصتی برای اینکار مهیا نمی‌شود، امروز روز شما است چرا که فراغتی پیدا می‌کنید تا کارهای دلخواه خود را انجام دهید و حسابی خوش‌بگذرانید. امروز به اعضای خانواده قول داده‌اید کار هیجان‌انگیز و جالبی را انجام دهید، به این وعده پایبند بمانید و لحظه‌های خوشی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. کار بسیار پسندیده‌ای را انجام داده‌اید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان تاکنون از این کار پسندیده بی‌خبر مانده است. امروز ورق بر می‌گردد و عشق‌زندگی‌تان در جریان این کار پسندیده قرار می‌گیرد و از شما قدردانی می‌کند. قصد صحبت و دردودل با یکی از همکاران یا اعضای خانواده را دارید، اما بهتر است این گفتگو را در شرایطی انجام دهید که صحبت‌های شما به گوش کسی نرسد. نظرات جالبی دارید اما همیشه از ابراز نظر هراس دارید و نظرهای ارزشمند خود را از دیگران مخفی نگه می‌دارید، امروز زمان آن فرا رسیده که این روحیه را کنار بگذارید و از اکنون به بعد، با صدای بلند نظرهای‌تان را ابراز کنید و اطرافیان را در جریان نظرهای سازنده خود قرار دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دردهای جسمی و بدنی زیادی دارید و این وضعیت شما را از پا درآورده است، اجازه ندهید این دردها ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با مراجعه به پزشک خانوادگی‌تان، دلیل این دردها را جویا شوید و به فکر درمان باشید. امروز پول خوبی به دست شما می‌رسد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است مقداری از این پول را به انجام کارهای خیریه اختصاص دهید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید تا از این طریق به آرامش ذهنی برسید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، نفت به آتش این مشاجره نریزید و نگذارید چیزهای پیش‌پاافتاده، زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کند. غرور بیش‌از‌حدی دارید و به اندازه‌ای مغرور هستید که اهمیتی به نظر دیگران نمی‌دهید، به خاطر داشته باشید تکبر آفت عقل است و غرور عقل را زایل می‌کند، در نتیجه از امروز غرور و خودپسندی را کنار بگذارید و مردم‌دار باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و احتمال سرقت اموال و دارایی‌های شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید حواس‌تان را جمع کنید و اجازه ندهید دزد به مال‌تان بزند. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید و این تصمیم‌گیری، نگرانی‌های زیادی را برای شما به دنبال دارد، در چنین شرایطی عجله به خرج ندهید و اتخاذ این تصمیم را به روزهای آینده واگذار کنید تا با ذهنی آرام و متمرکز، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید. در دام عشق گرفتار شده‌اید اما محبوب شما از عشقی که به ایشان دارید، بی‌خبر است. امروز زمان خوبی است که پرده از این عشق بردارید و مطمئن باشید محبوب‌‌تان به شما پاسخ مثبت خواهد داد. امروز مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما سر می‌زند و از شما درخواست کمک دارد، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124163