کد خبر: 124081 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1398 - 11:04
افتتاح سه طرح درمانی و تولیدی در جهرم

اتحادخبر:  در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، درمانگاه فرهنگیان جهرم، یک واحد تولیدی سبدسازی و یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی جهرم به بهره‌برداری رسید.

اتحادخبر:  در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، درمانگاه فرهنگیان جهرم، یک واحد تولیدی سبدسازی و یک واحد سردخانه در شهرک صنعتی جهرم به بهره‌برداری رسید.

افتتاح سه طرح درمانی و تولیدی در جهرم

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم یکشنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه فرهنگیان جهرم گفت: زمین درمانگاه آیت‌الله حق‌شناس فرهنگیان جهرم با زیربنای ۵۵۰ متری توسط بنیاد خیریه آیت‌الله حق‌شناس  به اداره آموزش و پرورش جهرم اهدا شد.

مهدی نیکفر افزود: تجهیز این درمانگاه از سه منبع خیرین، درآمدهای اداره آموزش و پرورش جهرم و کمک‌های اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بوده است.

به گفته وی این درمانگاه شامل بخش‌های دندان‌پزشکی، مامایی، عمومی و بینایی‌سنجی است و ۶ پزشک در این درمانگاه مشغول خدمت‌رسانی‌ هستند.

وی بیان کرد: فاز اول این درمانگاه با اعتباری قریب به ۲۵ میلیارد ریال بهره‌برداری شد و آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان و عموم مردم است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم ادامه داد: فاز دوم این درمانگاه که شامل آزمایشگاه، بینایی‌سنجی و اپتومتری و داروخانه است تا پایان سال آینده افتتاح و بهره‌برداری می شود.

وی تصریح کرد: استفاده از این درمانگاه برای عموم آزاد است اما برای فرهنگیان و دانش‌آموزان تخفیفات ویژه‌ای اعمال می‌شود.

همچنین با سفر ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس به شهرستان جهرم یک واحد سردخانه و بسته‌بندی میوه و مرکبات در شهرک صنعتی جهرم به بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی با ظرفیت هفت هزار و ۵۰۰ تن دارای ۴۲ هزار متر مربع مساحت و ۷۰۰ متر مربع زیر بنا است.

ساخت این سردخانه یک هزار تنی در سال ۱۳۹۶ آغاز شد و در مجموع برای احداث آن اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

 این واحد صنعتی برای ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

همچنین امروز یک واحد سبدسازی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان احداث و بهره برداری شد که برای هفت نفر به صورت مستقیم  شغل ایجاد کرده است. 

جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

 

 

 

ایرنا

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/124081