امروز: شنبه 01 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 10 ارديبهشت 1392 - 08:50

فرماندار محترم شهرستان دشتستان جناب آقای خرمی

با نهایت احترام به عرض می رساند با توجه به اینکه در ماههای اخیر مردم شهید و شهیدپرور دشتستان بار دیگر با طرح توطئه تجزیه شهرستان که امری...

فرماندار محترم شهرستان دشتستان جناب آقای خرمی

با نهایت احترام به عرض می رساند با توجه به اینکه در ماههای اخیر مردم شهید و شهیدپرور دشتستان بار دیگر با طرح توطئه تجزیه شهرستان که امری است مسبوق به سابقه و تازگی ندارد مواجه شده اما این بار از بابت جداشدن بخش سعدآباد و به دنبال آن، بخش های شانکاره و آبپخش احساس خطر جدی می نمایند، لذا پیرو درخواست قبلی خود به تاریخ 13/12/91 از فرمانداری محترم در همین خصوص، خواهشمند است با توجه به خلوص نیت اینجانب در برقراری اتحاد و اتفاق مردم دشتستان و یکپارچگی این شهرستان متمنی به موارد درخواستی زیر، بذل توجه نموده و براساس مواد مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دایر برآزادی گردهمایی و رایزنی و مشورت با شهروندان و رسیدن به راهکاری مناسب در این زمینه مجوز لازم را صادر فرمایید. خاطر مبارک را مستحضر می دارد که این درخواست و اینگونه تلاش ها با استناد به حدیث شریف ((حب الوطن من الایمان)) صورت می گیرد و تنها از روی خیرخواهی و جلوگیری از پاره پاره شدن شهرستان دشتستان و ممانعت از هرگونه نفاق و نا آرامی و آشوب در شهرستان دشتستان خاصه در بخش های سعدآباد، شبانکاره . آبپخش می باشد. اما در خواست های مورد نظر:

1-گردههمایی عمومی و آرام در حسینیه اعظم و سخنرانی اینجانب در مورد تجزیه دشتستان و پیامدهای ناگوار آن.

2-تهیه ی طوماری 50 متری بر روی پارچه، خطاب به مقام معظم رهبری  و وزارت محترم کشور جمهوری اسلامی ایران و جمع آوری امضاء در همین رابطه.

3-تشکیل جلسه ی خاص با حضور حضرتعالی و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرهای سعدآباد، شبانکاره و آبپخش و دیگر مراکز بخشها و شهرهای دشتستان و رایزنی در جلوگیری از خطر تجزیه شدن دشتستان.

                                                                                                                                       

با احترام فائقه: محمد جواد فخرایی



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
دشتســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتان بزرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...... به کوری چشم بدخواهان ان.
چقدر ناجوانمردند آن هایی که با انداختن عبارت ناچسب دشتستان بزرگ در دهان کم آگاهان تاریخی امثال شما، هرگز حاضر نیستند تا شما را با این واقعیت تاریخی آگاه کنند که اولا آن دشتستانی که میگوئید از دیلم تا دشتی امتداد داشته، ناحیه ای در استان فارس محسوب می شده که مرکز آن شهر بوشهر بوده و نه برازجان .ثانیا اگر قرار است بخاطر دلخوشکنکی کودکانه برخی روشنفکر نماهای نا آگاه از تاریخ،بزرگی دشتستان- آنهم فقط در لفظ - به بهای عقب ماندگی شهرهای آبپخش و سعد آباد و شبانکاره تمام شود،آرزو میکنم که هیچوقت نه در لفظ و نه در واقعیت، به این بزرگی متوهمانه دست رسی پیدا نکند!
1392/02/15 - 21:14
0
0
با سلام. احترام همه برازجانی ها به جا و واجب است اما این حق سعدآباد است که با داشتن چند دهه سابقه بخش بودن به شهرستان ارتقاء یابد. اگر این بخش ها شهرستان شود ، برازجان هم مسلما وضع بهتری خواهد یافت.
1392/02/15 - 09:14
0
0
درود بر بهرام و درود بر همه کسانی که به خاطر پیشرفت شهر و آبادی خود در تلاشند و آبادی خود را رها نمیکنند.
این رفتار کاملا پسندیده و به جاست که خواهان پیشرفت شهر و آبادی خود باشید و بی شک ما هم خواستار همین هستیم. باور کنید این تبعیضی که امروز ما تحمل میکنیم فردا شما باید تحمل کنید و رنج بکشید شما میدانید با تجزیه از دوست جدا و به یار هم نخواهید رسید. شما میدانید شهرستان دشتستان روزگاری از شمال دیلم تا جنوب دشتی گسترده بود و در گذر زمان بخشهایی از آن جدا و به شهرستان تبدیل شدند بدون شک پیشرفت هایی داشته اند ولی هنوز هم گریبان گیر مشکلات و نواقص زیادی از قبیل امکانات درمانی، بهداشتی، امنیتی، و خیلی چیز های دیگر که امیدوارم بزودی مرتفع گردند، هستند ما معتقد هستیم که با کمک هم و پشتیبانی هم رمانداری ویژه شویم و بسیاری از مشکلات شهرستان را خود ارزیابی و بررسی و مرتفع کنیم و نیازی به التماس و تحمل حقارت کشیدن نداشته باشیم. هنوز هم نگاه ما به شهرستانهای دیلم، گناوه، دشتی و تنگستان همانند گذشته برادرانه است و در صورت تجزیه بخش های شمالی شهرستان باز هم برادرانه خواهد بود ولی شما زیر نظر مسئولانی قرار خواهید گرفت که هیچ وقت نگاه برادرانه ای به شما نخواهند کرد همانند سیل دشتستان که رسانه ها با سردی انعکاس دادند و یا امروز از نصب تندیس دلاورمردانمان در شهر خودمان جلوگیری میکنند و هزاران مورد تبعیض کوچک و بزرگ که گریبان گیر شهرستان ها شده است همشهرستانی هایم درخواست دارم با تجزیه، شرایط شهرستان ویزه شدن را از بقیه همشهرستانی ها نگیرید . هرچند تجزیه بیشتر به نفع شهر برازجان میباشد ولی با اتحاد و همبستگی بیشتر میتوانیم از حقوق خود مانند راه آهن و خیلی چیز های دیگر دفاع کنیم . با مدیریت صحیح و کارامد شهرستانمان را بیشتر آباد کنیم .
1392/02/13 - 11:58
0
0
درود بر بر مردمان پاک
"یا اینکه میخواهی ازاین قضیه برای اینده خود حداکثر بهره را ببری " نقل نوشته آقای علی باید خدمتتان عرض کنم که آقای فخرائی از جمله انسانهای پاک برازجان و دشتستان هستند که مانند اکثر قریب به اتفاق همشهریانش که در طول این چند سال عمر حکومت اسلامی حاضر نشدند نان به نرخ روز خور باشند و متظاهرانه جهت رسیدن به پست و مقام و مال و منال و امتیازهای آنچنانی مجیز دم و دستگاهای قدرت کنند و پیرو اندیشه رذیلانه "هدف وسیله را توجیه میکند" باشند چه که اگر این بود در آن اوایل انقلاب که قدرت سیاسی استان در دست اساتید و بزرگان برازجان می بود این عزیزان با نفوذ خود بهره ها هم برای خود و هم برای شهرشان میبردند نه روزگار ما به آنجا رسد که برازجان ..... در استین خود پرورش دهد و در هنگامی که بزرگان و انسانهای وارسته این شهر ارزشی برای اینگونه قدرت بازیهای پوشالی سیاسی قائل نیستند و در خانه نشسته اند حاج اقائی وکیل مردم شود که هنوز از راه نرسیده نان خورد و نمکدان شکند . اقایان عزیز مشکل اینکه برازجان بزرگترین شهر استان شده و شما تحمل دیدن آن را ندارید خود شماها هستید که حاضر نشدید در آبادی خود بمانید و آنجا را اباد کنید و حالا دیگر کار از کار گذشته و تلاشتان بیهوده است مگر به خود باز گردید و مشکل را در خود جستجو و نفس خود را پاک کنید و گرنه ما را چه باک که شما هم شهرستان شوید و دست از سر بی موی ما برداشته و از قبل ان پست ها و مقامهای نان و اب داری برای خود دست و پا کنید و در این بین باز بجای فکر کردن به وضعیت مردم بیچاره آن دیاری که هم اکنون سنگشان رابه سینه میزنید فقط به فکر جدا کردن خود و وابستگانتان از مردم باشید همانگونه که تاکنون کرده اید.
1392/02/12 - 23:14
0
0
علی جان مگه کسی از بوشهریها خواست که در درگیری بزرگان شرکت کنند؟ مگه خوده شهر بوشهر چند نفرش بوشهریه ؟ اگه این رو نمیدونی بدون که استاد فخرایی از شهروندان اصیل برازجونیه... لطف کنید اولا در بحث بزرگان شرکت نکنید و دوما اگه صحبتی میکنید با اگاهی باشه...راستی اخر فهمیدی دشتی و تنگستان در گذشته نچندان دور جزو کدام شهرستان بودند؟
1392/02/12 - 17:02
0
0
آقای فخرایی حضرتعالی را بدون اینکه ببینم خوب شناختم ....
به یقین اینگونه شعار دادن ها شائبه فریب افکارعمومی را دارد از این موج سواری چیزی عاید نمیشود بقول دوست شبانکاره ای خودت از جانب مردم لشکرکشی میکنی و بدون تعارف صاحب میکروفن میشوی جمعیت96 هزارنفری برازجان فکرمیکنی چند نفرشان برازجانیست اصلا آیاخود شما برازجانی هستی یا اینکه میخواهی ازاین قضیه برای اینده خود حداکثر بهره را ببری جمعیت برازجانی و غیر برازجانی در انتخابات مجلس بارها سنجیده شده این موج بیداری مردم این سه بخش است که با ارعاب شما راه به جایی نمیبرد.
1392/02/11 - 10:39
0
0
آقای فخرایی
1. بنده به عنوان شهروند شبانکاره و به نمایندگی مردم فهیم شهر و بخش شبانکاره که آمار قابل توجهی در جمعیت شهرستان دارد به عرض شما و فرماندار محترم می رسانیم نه تنها خطری از بابت تجزیه دشتستان بمنظور ارتقاء بخش ها احساس نمی کنیم بلکه معتقدیم بمنظور توزیع بهینه امکانات و عدالت در اختصاص بودجه باید هرچه سریعتر نسبت به ارتقاء بخش شبانکاره به شهرستان بر اساس قانون تقسیمات کشوری اقدام شود. لذا نامه جنابعالی در مورد مردم شبانکاره هیچ محلی از اعراب ندارد.
2. طبق کدام سابقه و تجربه قبلی در منطقه، شما گفته اید تجزیه دشتستان منجر به ناآرامی و نفاق و آشوب می شود. اگه سراغ دارید ذکر کنید شاید موردی بوده و فراموش کرده ایم. آقای فخرایی در تمام تقسیمات کشوری که در منطقه انجام گرفته چه بخش شبانکاره از سعدآباد جدا شده چه بخش آبپخش از شبانکاره جدا شده و چه اینکه شبانکاره و آبپخش تبدیل به شهر شده اند سابقه و موردی یافت نشده که منجر به نزاع یا آشوب گردد لذا مطلب شما مصداق"تشویش اذهان عمومی" و اقدام جهت اخلال در نظم و امنیت منطقه محسوب می گردد که ....
3. به تبعیت از نظر نماینده محترم شهرستان دشتستان حجت الاسلام موسوی نژاد در خصوص موافقت ایشان با ارتقاء بخش های ثلاثه شمال شهرستان و نه هیچ گونه امر مبهم "طرح توطئه تجزیه دشتستان" از نظر جنابعالی، قویا و مصرانه از نماینده بزرگوار خواهشمندیم حقوق و خواسته دیرینه مردم شریف بخش شبانکاره در ایجاد شهرستان در وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری پیگیری و محقق شود.
1392/02/11 - 08:39
0
0
زنده باد استاد فخرایی عزیز.
1392/02/10 - 23:44
0
0
جناب اقای فخرایی تبعیضی که مرکزشهرستان دردادن امکانات رواداشته است موجب اینهمه عقب افتادگی برای انان ورشدبادکنکی برازجان شده شماچه توجیهی برای ازدسترفتن این زمانهای طلایی داریدشهراهرم چیزی ازسعدابادبیشترنداشته الحمدلله درسال91به دلیل مرکز شهرستان بودن1/8میلیاردصرف زیباسازی ان شده اقای فرماندارخرمی فرمانداردشتستان است نه فرمانداربرازجان صحیح نیست باشعاررعب هراس ایجادکنیدکه راه به حایی نمی برد شمافکر می کنیدتنهاخودتان شهرتان رادوست داریدسعداباد59سال است تاکی بایدنردبان باشدبرای ویژه شدن شماوازاین گذرسه بخش راچه حاصل اید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: افسری حدود 11 ساعت قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 15 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 4 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 7 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 9 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 11 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...