کد خبر: 123706 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 06 بهمن 1398 - 13:24
آیا اصولگرایان دشتستان از کاندیدای دور قبل خود عبور می کنند؟

اتحاد خبر: اخیرا خبرهایی شنیده شده است که ظاهرا جلسه ی لیدرهای جریان موسوم به اصولگرایان یا انقلابی دشتستان که در منزل یکی از این افراد برگزار گردیده، اکثریت اعضا به عبور از کاندیدای دور قبل اصولگراها در دشتستان رای داده و تصمیم به حمایت از یک جوان انقلابی گرفته اند.  ظاهرا در این جلسه که با حضور ۳۱ نفر از لیدرهای این جریان تشکیل ....

اتحاد خبر: اخیرا خبرهایی شنیده شده است که ظاهرا جلسه ی لیدرهای جریان موسوم به اصولگرایان یا انقلابی دشتستان که در منزل یکی از این افراد برگزار گردیده، اکثریت اعضا به عبور از کاندیدای دور قبل اصولگراها در دشتستان رای داده و تصمیم به حمایت از یک جوان انقلابی گرفته اند.

 ظاهرا در این جلسه که با حضور ۳۱ نفر از لیدرهای این جریان تشکیل شده بود، آراء استمزاجی مأخوذه به این شرح بدست آمده است:

 - ابراهیم رضایی ۱۸ رای
 - غلامرضا مختاری سه رای
 - عباس اسدی سه رای
- هفت برگ سفید (ظاهرا هنوز تصمیم نگرفته بودند) 

 

در صورت صحت این خبر، حتی اگر هفت رای سفید در مرحله بعد رای گیری همه به نفع غلامرضا مختاری نوشته شود‌ -که همه هفت رای بعید است- باز اکثریت آراء لیدرهای اصولگرا با ابراهیم رضایی خواهد بود.

 نکته مهم در ادامه مسیر انتخابات دشتستان این خواهد بود که آیا آقای مختاری به نفع کاندیدای منتخب اصولگرایان کنار خواهد رفت و یا در کنار آراء بخشی از اصولگرایان که با ایشان هستند روی جذب آراء معتدلین جامعه و آراء خاکستری و غیر سیاسی دشتستان تمرکز خواهد کرد؟

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123706