کد خبر: 123561 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 03 بهمن 1398 - 09:30
مدیرعامل شیلات ایران:
ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر به ۷۰ میلیون دلار رسید

اتحادخبر: مدیرعامل شیلات ایران گفت: ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر ۷۰ میلیون دلار بوده و این استان با وجود ظرفیت‌های موجود می‌تواند این رقم را تا ۲۰۰ میلیون دلار افزایش دهد.نبی الله خون میرزایی صبح چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات است که...

اتحادخبر:  مدیرعامل شیلات ایران گفت: ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر ۷۰ میلیون دلار بوده و این استان با وجود ظرفیت‌های موجود می‌تواند این رقم را تا ۲۰۰ میلیون دلار افزایش دهد.

ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر به ۷۰ میلیون دلار رسید

 نبی الله خون میرزایی صبح چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات است که باید به خوبی مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: باید از حمایت‌های استاندار بوشهر از بخش شیلات قدردانی کنم، رشد حوزه میگو در سطح کشور ناشی از کارنامه درخشان استاندار و مدیران مربوطه در استان بوشهر است که با همگرایی در شرایط سخت ما را همراهی کردند.

 

مدیرعامل شیلات ایران بیان کرد: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه ما در استان بوشهر است و اگر امور مربوط را تسهیل کنیم در بخش شیلات به اهداف خود خواهیم رسید.

 

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نیز با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در حوزه شیلات اظهار داشت: استان بوشهر با وجود ظرفیت عظیم دریا یکی از استان‌های پیشرو در تولید میگوی پرورشی هم هست.

 

وی بیان کرد: با فعالیت مطلوب در حوزه شیلات و آبزیان علاوه بر رونق فعالیت اقتصادی در بخش آبزیان، شاهد توسعه اشتغال و کاهش بیکاری هم خواهیم بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد تولید میگوی کشور در استان بوشهر تولید می‌شود، خاطر نشان کرد: ارزش صادرات میگوی پرورشی استان بوشهر ۷۰ میلیون دلار بوده و این استان با وجود ظرفیت‌های موجود می‌تواند این رقم را تا ۲۰۰ میلیون دلار افزایش دهد.

 

گراوند تصریح کرد: با وجود ظرفیت‌های بالای این استان در صنایع مربوط به شیلات، انتظار داریم سازمان شیلات ایران نگاه ویژه‌تری به استان بوشهر داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه اسکله خورخان بردخون به عنوان یکی از مطالبات دیرینه و مهم استان گفت: این پروژه به یک پروژه تاریخی تبدیل شده و انتظار داریم سازمان شیلات ایران نسبت به تأمین اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل آن اقدام کند.

 

استاندار بوشهر با اشاره به تکریم و معارفه مدیران کل شیلات بوشهر گفت: آقای زنده بودی از نیروهای توانمند و تلاشگر اداره کل شیلات استان بودند که خدمات ارزشمندی در این مسئولیت داشتند و مدیر جدید شیلات هم باید فردی خلاق و پیگیر بوده و همت خود را برای پیشرفت بخش شیلات به کار گیرد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/123561